نسخه جدید نوحه بیا برگردیم ـ طنز

طنز ـ نسخه جدید نوحه بیا برگردیم


پرداختن به شبکه گسترده مداحان، طبعاً در فرصت و حوصلهٔ این مختصر نیست. این پرونده دارای صفحات «مداحان سربازان ولایت فقیه»، «مداحان سپاه»، «همایش بزرگ مداحان سپاه سراسر کشور»، «سازمان بسیج مداحان»، «پایگاه اطلاع‌رسانی محافل مذهبی عقیق»، «بنیاد دعبل خزایی»، «کلاس‌های مداحی و کارگاههای هیأت‌داری»، کانون مداحان شهرستانی، استانی و کشوری» و «دوره آموزش مداحی و روضه‌خوانی»، «سامانه جامع اعزام مبلغ» (سجام) «سامانه طوبی» وابسته به تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی متعلق به «سازمان تبلیغات اسلامی» و با تقسیم‌بندی در چهار سطح «پیرغلامان»، «ستایشگران»، «ذاکران» و «مداحان اهل بیت»... دارد


همه اینها یعنی میلیاردها تومان هزینه کردن برای پروپاگاندای نظام ولایت فقیه و تبلیغات مسموم برای حکومت داری خامنه‌ای تا بتواند با دجالیت تا هر جا که ممکن است راه و آیین امام حسین و هدف او را در اعتلای توحید و آزادی به نفع خود مصادره کند؛ اما «هیهات من الذله».


نگاهی به نفرت انفجاری مردم و سلسله قیامها و خیزشهای سالهای اخیر، به‌خوبی روشن می‌سازد که زمان این دجالگریها گذشته است و مردم و جوانان شورشی می‌دانند که چگونه تمامیت این نظام را به اسلاف تاریخی‌شان شمر و یزید روانه کنند.



مطالب مرتبط


نوحه گرانی دلار


دین‌فروشان ولایی

لطفا به اشتراک بگذارید: