موشکاف ۱۲دی۱۴۰۰ ـ عظما از فضای مجازی هم ناله می‌کرد که چرا اون دژخیم تیکه پاره رو صاف کردن

عظما از فضای مجازی هم ناله می‌کرد که چرا اون دژخیم تیکه پاره رو صاف کردن ـ موشکاف ۱۲دی۱۴۰۰


موشکاف: سلام! به به! دوستان و رفقای خوب خودم! شب و روزتون به خیر و شادی! ایشالا هر چی بلا بدتری ازتون دور باشه و مستقیم بخوره تو ملاج عظما!هاهاهاها. همون عظما که از فرط بیچارگی و پیسی واسه قاسمش آبغوره می‌گرفت و حتی از فضای مجازی هم ناله می‌کرد که چرا اون دژخیم تیکه پاره رو صاف کردن هاهاهاها.


خامنه‌ای: ‌امروز هم مستکبران از نام او وحشت دارند از یاد او وحشت دارند می بینید تو فضای مجازی اطلاع دارید شش خط بیشتر از من لابد که چه برخوردی با اسم او می کنند توی فضای مجازی این هم یک تنبیه دیگری است تنبه بیشتری است برای ما و مسئولین فضای مجازی که بفهمند که چکار باید بکنند!!!


موشکاف:‌هاهاهاها. سوزش عظما رو باش. هاهاهاها. این فلک زده مجبوره واسه خالی نبودن عریضه هم که شده سر این چیزا حرافی کنه. آخه عظی! چرا بعد از هف هش ماه لالمونی دو کلام راجع به اتمی حرف نمی‌زنی؟ چرا راجع به فقر و فلاکت مردم حرف نمی‌زنی؟ چرا دیگه از اقتصاد مقاومتی نمی‌گی؟ چی شده؟ هاهاهاها. چرا دیگه نمی‌گی من گفتم ولی گوش نمی‌کنن؟ چرا نمی‌گی بی‌خیال تحریم، بی دنده و ترمز غنی‌سازی می‌کنیم؟ هاهاهاها. بعله، با اومدن خبیثی، این برگای عظی سوخت و الا حرف واسه گفتن زیاده. یه نمونه‌اش اوضاع داغون اقتصاد نظام.هاهاهاها.


رضوی اردکانی – نمایش جمعه شیراز – ۱۰ دی: گرانی پدر مردم را در آورده . فشار تورم بر طبقات ضعیف کمرشکن شده لذا امروز مجلس و دولت باید که هستند ولی باید عملاً مردم ببینند سرسفره هایشان معلوم بشود نه امروزیک چیزی می خرند ۳۰ هزارتومان همان چیز فردا می شود ۵۰هزار تومان موقعیکه از بالا فساد پیدا شد دودش به چشم همه می رود لذا بنده خواهش می کنم چه مجلس چه دولت از همه واجب تر مسئله اقتصاد مردم است مسئله معیشت مردم است بیکاری جوانهاست ...


موشکاف: هاهاهاها.ا ا اا! چی شد؟ چی شد؟ مگه امام گور به گورتون نگفته بود اقتصاد مال خرُه! حالا شد از همه واجب‌تر؟! همون گوربه‌گوری گفته بود از هر واجبی واجب‌تر حفظ نظامه. بنابراین ما دانش‌آموزان نتیجه می‌گیریم که اقتصاد درب و داغون مساویست با نظام درب و داغون! هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین همین حرفو این یکی به وزیر اقتصاد خبیثی رک و پوس کنده میگه.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۱دی۱۴۰۰ ـ  این سال، از اون سالاس که عظی اصلا دوس نداشت از راه برسه


سوز و گداز ادامه‌دار، هیاهوی گوش‌خراش رژیم آخوندی، بیانگر لرزهٔ سرنگونی در سالگرد هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی

لطفا به اشتراک بگذارید: