برنامه آفساید ـ  انتقام سخت ناکام در دومین سالگرد مرگ سلیمانی

انتقام سخت ناکام در دومین سالگرد مرگ سلیمانی ـ برنامه آفساید


در سالگرد هلاکت پاسدار قاسم سلیمانی شاهد عر و تیزها و «مشت‌های آسمان‌کوب قوی»! از سوی سردمداران و کارچرخانان رژیم هستیم. آنها در یک اقدام تبلیغاتی هماهنگ‌شده، دوباره به باد کردن مردهٔ قاسم سلیمانی روی آوردند. سنگ مفت و گنجشک مفت. یکی می‌گوید: «چنان انتقام بگیریم که در عمرتان ندیده باشید». ! دیگری سعی می‌کند روی دست او بلند شود و بگوید: «گلوی دشمنان را به وقتش خواهیم گرفت»! حرف او تمام نشده، زیدی از راه می‌رسد و می‌گوید: «انتقام ترور حاج قاسم را قطعاً خواهیم گرفت... زمان و موقعیت تعیین نمی‌کنیم»! از همه پروپاگاندایی‌تر اظهارات ابراهیم رئیسی است. او در حالی که کلمهٔ استراتژیک را «استراتژیست»! تلفظ می‌کرد یک پله از بقیه بالاتر رفت و گفت:


«باید رئیس جمهور وقت آمریکا که دستور ترور شهید سلیمانی را صادر کرد محاکمه و قصاص شود و حکم خدا دربارهٔ او اجرا شود. اگر سازوکار محاکمه ترامپ، پمپئو و دیگران در دادگاه فراهم شد و آنها مجازات شدند فبها، والا دست انتقام از آستین ملت بیرون می‌آید». !


روزنامهٔ سپاه پاسداران، اسم این پوزیشن و فیگور جدید را «معادلهٔ شتاب حداکثری» گذاشته است.


«ایران در مقابل رویکرد و سیاست مذاکره و فشار حداکثری، «معادله شتاب حداکثری» در همه عرصه‌ها را در دستور کار دارد. این شتاب حداکثری محدود به گام‌های قانونی در برنامه هسته‌یی نیست و ابعاد منطقه‌ای، دیپلماسی رو به شرق، احیای اقتصاد ملی و بین‌المللی، توانمندی‌های علمی و نظامی و دیگر عرصه‌ها را دربر می‌گیرد»



مطالب مرتبط


برنامه آفساید ـ  بودجه ۱۴۰۱ آخوند رئیسی


هیاهوی حداکثری و باد کردن مردهٔ قاسم سلیمانی

لطفا به اشتراک بگذارید: