معاونت ورزش زنان وزارت ورزش اعلام کرد: ممنوعیت هر گونه فعالیت زنان در رشته‌های بدنسازی

ممنوعیت هر گونه فعالیت زنان در رشته‌های بدنسازی ـ معاونت ورزش زنان وزارت ورزش اعلام کرد ـ ۱۸دی۱۴۰۰


کارگزار رژیم آخوندی در توسعه ورزش بانوان گفت، با توجه به عدم وجود مجوزهای قطعی و نهایی، مقرر شد که فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام، به‌صورت موقت فعالیت‌های بانوان را متوقف کند.


خبرگزاری حکومتی ایسنا روز دوشنبه ۱۳دی نوشت، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان رژیم آخوندی گفت، در سه ماهی که به‌عنوان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان حضور دارم، گزارشهایی مبتنی بر فعالیت برخی رشته‌ها... دریافت کردم که خطر جدی را در راستای حفظ سلامت بانوان ایجاد کرده است و همین مسأله عاملی شد تا مجوز فعالیت‌های رشته‌هایی که بانوان در ذیل فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام در آن فعال هستند، مورد بررسی قرار گیرد.


لازم به ذکر است که فدراسیون در حالی فعالیت‌های داخلی بانوان ورزشکار در رشته‌های مربوط به بدن‌سازی و پرورش اندام را ممنوع کرده که قرار است در اسفندماه میزبان مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا باشد.


مشکلات مربوط به حضور زنان در عرصه ورزش ایران، از جمله پوشش زنان ورزشکار ایرانی و یا حضور زنان در ورزشگاهها، در رژیم آخوندی مسأله تازه‌یی نیست. اما در سال‌های اخیر توجه فزاینده گروه‌های مدافع حقوق‌بشر و هم‌چنین سازمانهای ورزشی جهانی را به‌خود جلب کرده است.



مطالب مرتبط


در شهر کرد رخ داد: مجسمه قاسم کتلت چند ساعت پس از نصب به آتش کشیده شد


ممنوعیت ورزش در رشته بدن‌سازی و پرورش اندام بانوان در رژیم آخوندی

لطفا به اشتراک بگذارید: