موشکاف ۱۹دی۱۴۰۰ ـ  خبر اومد که بالاخره نظام ولایت راه حل تموم مشکلاتشو، پیدا کرده

خبر اومد که بالاخره نظام ولایت راه حل تموم مشکلاتشو، پیدا کرده ـ موشکاف ۱۹دی۱۴۰۰


موشکاف: دوستان! رفقا! سلام! خوش اومدین! صفا آوردین! حال و احوال؟ هااهاها. رفقا! خبر اومد که بالاخره نظام ولایت راه حل تموم مشکلاتشو، پیدا کرده .هاهاهاها.


آخوند دژکام – ۱۷ دی
امروز ما یک لیستی از مشکلات همه ما دیگه می دونیم تا می نشینیم دور هم شروع می‌کنیم بعد از نمی‌دونم معیشت و اشتغال و نمی‌دونم چه و چه و چه همین‌طور ردیف می‌کنیم همه‌اش هم می گوئیم وای نگاه کن چه شده آقا این راه‌حلش بخواهیم خیلی خلاصه بکنیم چیه؟ راه‌حلش این است که ما هم اعتماد کنیم به رهبرمان هر چه می‌گوید تبعیت کنیم! غیر از این راهی ندارید!


موشکاف: هاهاهاها. این شیخ زردنبو ترشی نخوره یه چیزی میشه. هاهاهاها. آخه سیب زمینی فشندی! اصل مشکل خود عظمای ناقص جسم ناقص عقله! مردم بیخود شعار نمیدن مرگ بر اصل ولایت فقیه.هاهاها. حالا راهکار این یکی آی کیوی نظامو داشته باشین.هاهاها


عثمانی: من معتقدم که ساختار فعلی دولت - مجلس هرگز در شرایط فعلی نمی‌تواند مجلس قانونی را تصویب کند که منجر به اصلاح بشه اساسی و ریشه‌یی و دولت هم قانونی را اجرا نخواهد کرد که منجر به این اتفاق بشه چون این اتفاقات جراحی است درد داره مردم درد شان می‌آید سخت سختی باید بکشیم چون باید سختی بکشیم نه مجلس حاضر است مردم را به سختی بیندازد به‌خاطر آینده اون رأی دو سال بعدش را می‌خواهد نه دولت حاضر است همچین کاری بکند


موشکاف: هاهاهاها. گلابی! این چیزا به عقل عظی هم میرسه، یه بارم با گرون کردن بنزین امتحانش کرد و قیامی رو سرش آوار شد که تا عمر داره فراموش نکنه. میدونه که این بار زیر جراحی، رپ‌ت‌پتویینا!هاهاهاها. حالا یه ریزه از اوضاع و احوالی که اینا ازش ترسیدن رو داشته باشین.هاهاهاها.


انتقال بحران از اتوبوس خوابی به خیابان خوابی


۶۰ میلیون نفر از مردم کشور زیر خط فقر به سر می برند و از این تعداد نیز ۴۰ میلیون نفر در فقر مطلق و محتاج نان شب هستند.
جمعیت بدمسکن و حاشیه نشین در کشور تا ۴۰ میلیون نفر افزایش پیدا کند...


اکنون کارتن خواب‌ های برزیلی در مساجد و مراکز اسلامی که از جیب و پول و بیت المال ایرانیان ساخته شده است پناه می گیرند. حتی به بی خانمان های برزیلی پیشنهاد داده می شود تا مسلمان و شیعه شوند تا در این صورت حقوق ماهیانه مادام‌ العمر به حساب آن ها پرداخت شود.


موشکاف: هاهاهاها. مصبت بسوزه ای عظمای حروم لقمه!! با همة سگ و سیله‌هات. نونو از تو سفرة مردم ایران می‌دزدی، اونا رو به گورخوابی و اتوبوس خوابی و بیابون خوابی و کلیه فروشی دچار می‌کنی، یه ملتو نابود می‌کنی که بعد بری اون طرف دنیا تو برزیل مسلمون و شیعه درست کنی؟! صبر کن مسلمونا و غیرمسلمونای ایران، شیعه‌ها و غیرشیعه‌های مملکت یک پدری از تو و همة سگ و سیله‌های اون گوربه‌گوری کفن پاره در بیارن که تو تاریخا بنویسن! هاهاهاها. مرحمت زیاد.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۸دی۱۴۰۰ ـ  خبیثی می‌خواد با حرف درمانی نظام جر و واجرشونو کوک بزنه


خامنه‌ای؛ اعتراف و دوگانه‌گویی

لطفا به اشتراک بگذارید: