موشکاف ۲۵دی۱۴۰۰ ـ  دم همه تون گرم که با این گلریزان، دک و دندة عظی رو پیاده کردین

دم همه تون گرم که با این گلریزان، دک و دندة عظی رو پیاده کردین ـ موشکاف ۲۵دی۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام و درود به همة دوستان و همیاران سیمای آزادی! ب‌ب‌به‌به‌به! عجب گلریزانی! چه شور و شوقی! از کجاش بگم که همه جاش گفتنیه!هاهاهاهاه. دم همه تون گرم که با این گلریزان، دک و دندة عظی رو پیاده کردین.هاهاها. چه اونایی که تماس گرفتن و صداشونو شنیدم، چه اونایی که از طریق فضای مجازی پیام دادن.هاهاهاها. راستی رفقا! این کارایی که تو فضای مجازی می‌کنین دمار از روزگار عظی و سگ و سیله‌هاش درآورده‌ها!هاهاهاها. گوش کنین!


آخوند علم‌الهدی – ۲۴ دی: برادرم خواهرم این که در فضای مجازی توهین به رهبری توهین به رئیس جمهور توهین به دولت توهین به افراد و اشخاص مسئول نظام را مطالعه می کنید این جنگ دشمن هست این میدان دشمن هست این دشمن آمده دارد حمله می کند این درد دل مردم نیست ۸۵ درصد مال خارجه است ۱۵ درصد مال داخل هست این ۱۵ در صد هم که مال داخل هست این هم متاسفانه یک درصدش بازنشر هست یعنی همان حرف‌های خارجی را دارند نشر می دهند این بازنشر هم به وسیله یک آدم های صاحب اراده باتجربه نیست!! یک عده نوجوان یک عده جوان کم تجربه!! نمی‌دانند این بازنشر به کجا می خورد!!!


موشکاف: هاهاها. اولندش که اتفاقا خیلی هم خوب میدونن که به کجا می‌خوره. صاف می‌خوره به ملاج عظما!هاهاهاها. هاهاهاها
دومندش، منظور از خارج هم سیمای آزادیه که بچه‌های شیر ایران مطالب و برنامه‌های اونو واسه همدیگه پست می‌کنن. هاهاهاها حالا ببین با این گلریزان چه خاکریزانی به سر عظما و سگ و سیله‌هاش می‌شه.
هاهاهاها حالا عز و جز این پاسدار وامونده نظام رو بشنوین! هاهاهاها.


پاسدار اشتری - فرمانده نیروی انتظامی – ۲۱ دی: یکی از موضوعات به‌نظر می‌رسد مهم و قابل بررسی و وقت گذاری که حتماً در کارهای شما بوده من دیدم بحث فضای مجازی ست امروز متأسفانه فضای مجازی به‌دلیل اون یله و رها بودن طبق فرمایش حضرت آقا همه خوراکی را همه چی را دارد می‌دهد به جوانهای ما


موشکاف: هاهاهاها. یارو از دل سوختة عظی سر فضای مجازی میگه و به بسیجی‌مسیجیای گیج و وارفته روحیه میده که بیشتر از این ریزش نکنن. هاهاهاها. اما سوختگی نظام به جایی رسیده که سگ و سیله‌های عظی تو استبل نظام گفتن مجازی رو دریابین که تا بیایم قانون تصویب کنیم زده داغونمون کرده.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۴دی۱۴۰۰ ـ  گلی به گوشة جمالتون که تو گلریزان همیاری گل کاشتین


گزیده گلریزان همیاری با سیمای آزادی - ما اراده کرده‌ایم همه با هم ایران را از دست دژخیمان رها کنیم

لطفا به اشتراک بگذارید: