قضائیه آخوندها بر حکم اعدام قهرمان ووشو، یزدان میرزایی اصرار دارد

علیرغم پادرمیانی تعداد زیادی از قهرمانان ورزشی ـ قضائیه آخوندها بر حکم اعدام قهرمان ووشو، یزدان میرزایی اصرار دارد ـ ۲۶دی۱۴۰۰


روز پنجشنبه ۲۳دیماه، رژیم جنایتکار آخوندی سه زندانی به نامهای عبدالرحیم سرگلزایی، محمد جعفر صالحی و شاهین خسروی را در زندان اصفهان حلق‌آویز نمود. به این ترتیب در فاصله ۱۹تا ۲۳دیماه دست کم ۱۲زندانی اعدام شده‌اند. روز چهارشنبه ۶زندانی در زندان گوهردشت، روز سه‌شنبه، دو برادر زندانی در زنجان و روز یکشنبه یک زندانی در قزوین اعدام شدند.


همزمان بیدادگاه رژیم آخوندی در زاهدان طی حکمی، یزدان میرزایی ۲۷ساله، قهرمان ووشوکار ایلامی و دارنده مدال‌های طلای مسابقات بین‌المللی راکه در زندان زاهدان به‌سر می‌برد به اعدام محکوم کرد.


در یک جنایت دیگر، روز یکشنبه ۱۹ دیماه، کامران بذر کار ۲۵ساله قهرمان وزنه برداری و بدن‌سازی اهل ایلام که در پی شلیک نیروی انتظامی در یاسوج به‌شدت زخمی شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.


در همین حال یک ورزشکار دیگر محسن قاسمی قهرمان کشتی فرنگی، برنده مدال طلای آسیا در ۲۰۱۱ و مدال طلای جهان در ۲۰۱۲، که دو سال پیش به‌دلیل ضرب و شتم توسط ایادی رژیم به کما رفته بود، روز ۲۳دیماه در ۳۱سالگی درگذشت.


مقاومت ایران خواستار اقدام فوری ملل متحد، مجامع مدافع حقوق‌بشر و هم‌چنین اتحادیه اروپا و دولتهای عضو برای نجات جان زندانیان زیر اعدام و از جمله قهرمان ورزشی یزدان میرزایی می‌باشد.



مطالب مرتبط


روسیه از حکومت ایران به عنوان سپر بلا در برابر آمریکا استفاده می‌کند


کشته شدن قهرمان ووشوی جهان در حادثه کارخانه کاغذسازی در زنجان

لطفا به اشتراک بگذارید: