علم‌الهدی ابراز هیجان زنان در ورزشگاه را حرام خواند

علم‌الهدی ابراز هیجان زنان در ورزشگاه را حرام خواند ـ ۴بهمن۱۴۰۰
آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد و پدر زن رئیسی جلاد در نمایش جمعه روز ۲۴دیماه با اعتراف به تنفر و انزجار ملی از خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع و رئیسی جلاد و دولتش گفت: این که در فضای مجازی توهین به رهبری، توهین به رئیس‌جمهور، توهین به دولت، توهین به افراد و اشخاص مسئول نظام را مطالعه می‌کنید، این جنگ دشمن هست این میدان دشمن هست، این دشمن آمده دارد حمله می‌کند.

آخوند علم‌الهدی در وحشت از خیزشهای این ایام و شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و... گفت: این درد دل مردم نیست، ۸۵درصد مال خارجه است، ۱۵درصد مال داخل هست. این ۱۵درصد هم که مال داخل هست. این هم متأسفانه یک درصدش بازنشر هست. یعنی همان حرف‌های خارجی را دارند نشر می‌دهند. این بازنشر هم به وسیله یک آدمهای صاحب اراده با تجربه نیست! نوجوانهایی که دستشان این موبایل را گرفته‌اند این ارتباط را دارند اینها را زیرورو می‌کنند. یک عده نوجوان یک عده جوان کم تجربه! از یک انتقادی خوششان می‌آید روی هیجان جوانی آن را بازنشر می‌کنند. نمی‌دانند این بازنشر به کجا می‌خورد!

توجه ندارند این هم یک درصدی هست یک درصد دیگر افرادی هستند بی‌تفاوت دارند نگاه می‌کنند و یک درصد ضعیفی هم اشخاصی که واقعاً نقد دارند خوب اینها توی این فضا یک درصدی شاید دو درصد یک درصد این افراد باشند که حاضر بشوند بر علیه نظام بر علیه مسئولان نظام... با نقدی که دارند بقیه آن ضد انقلاب داخلی هست ۱۵درصد از ۸۵درصد مال خارج هست و شما باید توجه داشته باشید... اگر [بخوانید؛ دیکتاتوری ولایت فقیه] در این کشور براندازی بشود این نظام از بین برود ... دشمن دارد این کار را می‌کند عزیزان بی‌توجه نباشید، شماهایی که دست به کار هستید شما‌هایی که دست به قلم هستی شما که در مقام حرکت ها در فضای سایبری فناوری وارد هستید دشمن حمله کرده
مطالب مرتبط
معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش مخالفت خود با حضور زنان در رشته بوکس را اعلام کرد!
اعتراف آخوند علم‌الهدی به تنفر و انزجار ملی از خامنه‌ای و رئیسی جلاد
لطفا به اشتراک بگذارید: