مولودی جنجالی عظما جان ـ درباره وضعیت خامنه‌ای و بسیجیان وارفته

درباره وضعیت خامنه‌ای و بسیجیان وارفته ـ مولودی جنجالی عظما جان
صحنه‌های شورانگیز مقابلهٔ جوانان اصفهانی با «اراذل و اوباش» خامنه‌ای امام نمایش جمعهٔ خامنه‌ای در شهر کرد را وادار کرد تا از این تریبون به سرکوبگران روحیه‌باخته و وارفته چنین دلداری بدهد:

«وقتی در کوران حوادث قرار گرفتید کم نیاورید قوی باشید. در برابر دشمن تو میدان نبرد قرار می‌گیرید دشمن به شما هجوم میاره شما پشت به دشمن نکنید فرار نکنید! وقتی مواجه می‌شوید با دشمن مواظب باشید کم نیاورید و پشت نکنید بر نگردید»... .

ولی واقعیت این است که این سگان دست‌آموز در برابر صلابت قیام و ارادهٔ جوانان شورشی کم آورده و از مصاف با دست‌های خالی گریختند.

«اگر کم آوردید بدانید اگر کوتاهی کردید بدانید اگر سست شدید...

امروز خیلی دارند تلاش می‌کنند که سست کنند پایه‌ها را نظام را انقلاب را»

این آخوند دین‌فروش به‌جای این‌که به گریختگان نظام روحیه بدهد، از آنجا که خود نیز حسابی ترسیده بود، ترس بیشتری را به آنان تزریق کرد و آنها را از «تبعات بد» این وضعیت ترساند. این «تبعات بد»، همان چیزی است که امام جمعهٔ اصفهان، آخوند یوسف طباطبایی‌نژاد آن را فراهم‌آوردن فرصت برای (مجاهدین) [بخوانید رادیکالیزه‌شدن قیام] می‌خواند. همان چیزی که در سالگرد قیام آبان از ورود جامعهٔ ایران به آن می‌هراسید.

«عزیزان ما در جمعه قبل تجمع کردند و همه متوجه کمبود آب شدند، اما طبیعی است ادامه دادن کار برای منافقان و ضد انقلاب فرصت فراهم می‌کند و نباید ادامه پیدا می‌کرد، مشخص است که اتفاقات امروز کار کشاورز نیست». !

مطالب مرتبط
نوحه مولودیه داره میریزه
«بسیجی‌های رضاشاهی»! و استمداد شیخ از شاه
لطفا به اشتراک بگذارید: