موشکاف ۶بهمن۱۴۰۰ ـ بعد از کلی گربه رقصونی، عظما حالا مقر میان که دیگه زمان تعیین تکلیف رسیده

بعد از کلی گربه رقصونی، عظما حالا مقر میان که دیگه زمان تعیین تکلیف رسیده ـ موشکاف ۶بهمن۱۴۰۰
موشکاف: سلام و صد سلام به همة دوستان و رفقای با صفا و با مرام! زنده باشین ایشالا! رفقا یادتونه که عظی یه زمانی می‌گفت نه جنگ میشه، نه مذاکره می‌کنیم؟ به نظرتون از اون موقع تا حالا چن دور مذاکره کردن؟هاهاهاها اما حالا بعد از کلی گربه رقصونی حالا مقر میان که دیگه زمان تعیین تکلیف رسیده.هاهاهاها.

امیرعبداللهیان – ۴ بهمن: مذاکرات ما به نقطه ای دارد نزدیک می شود که ما بایستی تصمیم سیاسی بگیریم تا اینجای کار سه کشور اروپایی رفتار شان در مجموع در مذاکرات اینگونه بوده که وقتی از تحریم صحبت میشه تحریم را حواله می دهند به آمریکا هیچ ابتکار جدید سازنده و رو به جلویی را در مذاکرات ارائه ندادند

موشکاف: هاهاهاها. خلاصه اینکه اون سه کشور اروپایی، نظام ولایتو خرس وسط کردن. هاهاهاها. اما رفقا! نکنه این حرفا رو می‌زنن که برن مستقیم با کدخدا مذاکره کنن. هاهاهاها.

علی شمخانی - دبیر شورای عالی امنیت نظام –۵ بهمن: تاکنون ارتباط با هیأت آمریکایی حاضر در وین با مبادله نوشتار غیر رسمی انجام شده و نیازی به بیش از این نیز نبوده و نخواهد بود. این روش ارتباطی تنها زمانی با روش های دیگر جایگزین می شود که توافق خوب در دسترس باشد.


موشکاف: هاهاهاهاها. معنی حرف این پاسداره اینه که توافقی که ازش صحبت می‌شه توافق عظما پسندی نیست. واسش زهر ماره! اما دارن جرعه جرعه میریزن تو گلوش.هاهاهاها.

علاوه بر برجام یک سری موضوعات جدیدی مثل موشک ها را مطرح می کنند ... معتقد هستند ایران باید نفوذش در یمن و عراق و سوریه قطع شود و اصولا آنجا حضور نداشته باشد، ...یک برجام پلاسی ... که در آن قدرت موشکی محدود شود و از سوی دیگر نفوذ ایران در این کشورها پایان داده شود...
ایران تاکنون اعلام می کرد همه تحریم ها باید به صورت یکجا لغو شود و بعد راستی آزمایی شود و بعد تضمین کافی داده شود ولی الان می گوید فقط تحریم های مربوط به برجام برداشته شود و تعهدات ایران در چهارچوب برجام انجام شود نه آن چیزی که آمریکا تحت عنوان برجام پلاس می خواهد.

موشکاف: هاهاهاها. یعنی عظی مونده و دوراهی انتخاب بین بی‌پولی و خفگی اقتصادی یا سرکشیدن جامهای زهر پی در پی!هاهاهاها. اما دو جورش یه جوره! به قول خودشون یا مرگ و رپ‌ت‌پتویینا، یا خودکشی از ترس مرگ و رپ‌ت‌پتویینا!هاهاهاها.

مطالب مرتبط
موشکاف ۴بهمن۱۴۰۰ ـ عظی، سگ و سیله‌های مجیزگوشو جمع کرد و واسشون روضه خوند
نمای روز ـ خامنه‌ای و روضهٔ تبیین و روشنگری در سراشیب مرگ
لطفا به اشتراک بگذارید: