گفتگوی هفته پیک شادی ـ سفر رئیسی به روسیه

سفر رئیسی به روسیه ـ گفتگوی هفته پیک شادی
ابراهیم رئیسی و دست‌های پر، از یک مسافرت
سفری پر بار، تاریخی، بدون دغدغه، همه چیز تراز شده از طرف حکومت ما، استقبال خیلی عالی! بود، به طوری که ساعتها آقای پوتین در اتاق انتظار، منتظر دکتر رئیسی بودند.
این سفر ضد توطئه استکبار جهانی بود، که وانمود می‌کند ایران اسلامی کسی را ندارد و غریب و بیچاره در سطح جهان است. این سفر ثابت کرد، ما دوستان خوبی داریم از جمله آقای پوتین و اسد و چین و قبایل بیافرا و کنیا، اتیوپی و…!
کجا بودید؟ ندیدید، وقتی رئیسی وارد مجلس دوما شد، همه نمایندگان بر‌خاستند و شروع به کف زدن و تشویق کردند به طوری که رئیسی از خوشحالی بال در آورده بود و از خودش متشکر و خشنود بود که همه این دستاوردها را مال خود کرده است! [چرا ابراهیم رئیسی با دست خالی از روسیه به خانه برگشت؟]
تازه ببینید! رئیس جمهوری ویتنام و مغولستان به روسیه آمدند فقط یک معاون وزیر به دیدارش رفت ولی برای ما علاوه بر معاون وزیر یک وزیر دیگر هم بود. بلی مقامات روسیه به خاطر ما نقض پروتکل کردند و وزیر فرستادند.
دستاوردهای پربار یک سفر
بلی ما اینیم!
این سفر تاریخی، یک دستاورد مهم دیگری هم داشت، دادن دکترای افتخاری به رئیسی،
حالا رئیس جمهور ما هر چند ۶کلاس سواد دارد، اما دو تا دکترای افتخاری دارد، که قرار است، همسر رئیس جمهور کنفرانسی برای سفیران کشورهای خارجی در تهران بزبان انگلیسی ترتیب بدهند. این کار امکان پذیر است. مگر نمی‌دانند، وزارت ارشاد و فرهنگ ما، از رئیسی طلبه، آیت الله ساختند و مدرک ۶ ابتدایی ایشان را هم از دانشگاه دکترا کردند.
مطالب مرتبط
گفتگوی هفته پیک شادی ـ اقدامات رژیم در سالگرد ترکیدن قاسم سلیمانی
اندر فواید یک سفر تاریخی!‌ به روسیه (طنز سیاسی)
لطفا به اشتراک بگذارید: