موشکاف ۹بهمن۱۴۰۰ ـ خیطی‌های شیخ‌الاعدام خبیثی تو روسیه موضوع بحث باندای نظامه

هنوز خیطی‌هایی که شیخ‌الاعدام خبیثی تو روسیه بارآورده موضوع بحث و سخن باندای نظامه ـ موشکاف ۹بهمن۱۴۰۰
موشکاف: سلام! به به! دوستان! رفقا! رو به راهین؟ دماغتون چاقه؟ به امید خدا برقرار باشین.هاهاهاها. عرض کنم خدمت شما سروران که هنوز خیطی‌هایی که شیخ‌الاعدام خبیثی تو روسیه بارآورده موضوع بحث و سخن باندای نظامه که یارو پاشده رفته گیلان با یه توبره وعده درمانی.هاهاهاها.
آخوند رئیسی در گیلان – ۸ بهمن: کارگر: همة کارگرا ۹ماهه حقوق نگرفتن. چرا باید این وضعیت اینجوری بشه. چرا قانونی نباید مشخص بشه که پیمانکار حقوق ما رو بده؟
رئیسی: اول حقوق کارگر. قبل از هر کاری اول پرداخت کنید. سریع باید این کار انجام بشه. همین امشب تو جلسه مطرح کنیم. حتما و در هر پرداختی حقوق کارگر مقدمه. پرداخت حقوق کارگر و کارمند در بر هر پرداختی مقدمه بخاطر اینکه زندگی دارن مردم درست می‌گی.
کشاورز: اینجا آب اصلا نمی رسه.
رئیسی: حالا این رو آقای استاندار بررسی می‌کنه مسئلة کم آبی اینجا رو ببینن چیکار میشه کرد.
یک زن: اداره برق الان به من میگه سه تا تیر برق باید بخری ۳۵ میلیون.
رئیسی: آقای استاندار بعد از سفر من میان خودشون اونجا بررسی می‌کنن.

موشکاف: هاهاهاها. طرف نون نداشت بخوره، پیاز می‌خورد اشتهاش وا شه. حالا داستان خبیثیه که کفگیرش به ته دیگ خورده و داره تو مذاکرات دست و پا میزنه که یه چیزی بهش بماسه اما با پر رویی وعده‌های سر خرمن میده.هاهاهاها. این آخوندا نون بخور و نمیر مردم رو هم دارن هپلی هپو می‌کنن، بعد وعدة رسیدگی به حقوق عقب افتاده و آب و برق میده.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین یارو عضو استبل نظام چی گفته.هاهاهاها.
عبدالناصر درخشان – عضو مجلس ارتجاع: در ایرانشهر مردم بایستی پارتی داشته باشند تا بتوانند نان از نانوایی خریداری کند؛ قیمت یک عدد نان به ۱۰هزار تومان رسیده است و صف‌های طولانی را در نانوایی‌ها شاهد هستیم.

موشکاف: واواوای‌وای‌وای! از ایرانشهر شروع کردن،تا به زودی برسن به تمام مملکت تا همین یه لقمه نون مردم رو هم قطع کنن. اون گور به گوری، میگفت آب و برقو مجانی می‌کنیم اما حالا نون رو هم از سفره‌های مردم دارن می‌دزدن. وعده‌های اون گور به گوری اونقده چاخان بوده که حالا کله‌گنده‌های خودشونم به چاخان بودنش مقر میان.هاهاهاها.

مطالب مرتبط
موشکاف ۸بهمن۱۴۰۰ ـ قیافه عظما با ضربدر روی فیسش و شعار مرگ بر خامنه‌ای دیدنیه
پس‌لرزه‌های سفر خفت‌بار سفر رئیسی جلاد به مسکو
لطفا به اشتراک بگذارید: