توسعه ایرانی : حمله سایبری یا نفوذ؟

حمله سایبری یا نفوذ؟ ـ توسعه ایرانی
روزنامهٔ رسمی دولت رئیسی جلاد روز ۹بهمن در واکنش به قطع شبکه‌های رادیو تلویزیونی رژیم نوشت: پنجشنبه روز خاصی بود، وقتی تصویر مسعود رجوی در صفحه تلویزیون آمد. ما یادمان آمد که همگی یک «دشمن بزرگ» داریم. دشمنی که هر آنچه مصیبت در ۴۰سال گذشته بر سرمان آمد، پایش در میان بود. این اقدام سازمان مجاهدین یادآوری‌یی بود از جنس یادآوری صبح ۱۳دی ۱۳۹۸ وقتی که قاسم سلیمانی را زدند.

روزنامهٔ سپاه پاسداران نوشت: انتشار تصاویر رهبران مجاهدین از یکی از شبکه‌های صدا‌وسیما قابل تحلیل و تفسیر است. این ماجرا با واکنش گسترده در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده و همه از خود می‌پرسیدند که به چه علت عوامل نفوذی دست روی مجاهدین گذاشته‌اند و هدف چیست.

روزنامه جوان وابسته به سپاه با اختصاص دو مطلب به موضوع نفوذ در پخش شبکه‌های رادیو و تلویزیون رژیم پرداخته و در عین تلاش برای کوچک‌نمایی آن، از پیامدهای آن ابراز وحشت کرده.

«روی خرابکاری اصلی متمرکز شوید» عنوان یکی از این دو مقاله است که از جمله نوشته: «ماجرای خرابکاری مجاهدین در شبکه یک را می‌توان از چند زاویه بررسی کرد؛ این‌که سازمان صرفاً قصد خودنمایی و عرض‌اندام داشته است و محدود شدن به این هدف می‌تواند تا حدی گمراه‌کننده باشد و به ندیدن اهداف و انگیزه‌های اصلی این (گروه) منجر شود».

این رسانه در ادامه افزوده است «در واقع (مجاهدین) سعی کرده‌اند با یک تیر چند هدف را بزنند؛ فضا را امنیتی، توان مدیران را مستهلک، نیرو‌های زبده و به دردبخور را در یک پروسه امنیتی دچار فرسایش و بدبینی و قوای عصبی رسانه ملی را دچار کندی و گیجی کنند».

مطالب مرتبط
توسعه ایرانی: مبنای محاسبه خط فقر در ایران اعلام شد؛..وقتی معاون«رفاه»وزارتخانه ذیربط مبنا تعیین میکند!
آه و ناله روزنامهٔ رسمی دولت رئیسی جلاد از قطع شبکه‌های رادیو تلویزیونی رژیم: اقدام سازمان مجاهدین یادآور روزی بود که قاسم سلیمانی را زدند
لطفا به اشتراک بگذارید: