موشکاف ۱۰بهمن۱۴۰۰ ـ میخوام براتون از اون ده ثانیه ای بگم که همچنان داره بیت عظما رو می لرزونه

میخوام براتون از اون ده ثانیه ای بگم که همچنان داره بیت عظما رو می لرزونه ـ موشکاف ۱۰بهمن۱۴۰۰
موشکاف: سلام به همه رفقای خوب موشکاف. امشب میخوام براتون از اون ده ثانیه ای بگم که همچنان داره بیت عظما رو می لرزونه. بنازم به اونایی که اون چنان رخنه ای تو عبای ولایت ایجاد کردن که بیست و هفت کانال پشم و شیشه خامنه ای قطع شد و ۴۰۰ تا سرورش هم از کار افتاد. هاهاها. حالا ببینید دایناسورهای عمامه دار برای روحیه دادن به بسیجی ها چه ماله کشی ای راه انداختن:
امام جمعه سمنان: بحث این قطع دو سه ثانیه‌ای یا چند ثانیه‌ای برنامه شبکه یک سیما توسط افرادی که یک وقتی ادعا داشتند که ما در یک هفته جمهوری اسلامی را به تسخیر و تصرف در خواهیم آورد سه ثانیه چهار ثانیه توانستند که کار آن‌چنان مشکل نیست.
موشکاف:‌ ئه؟ آن چنان مشکل نیست؟‌ آخه بسیجیای دل و دماغ سوخته حرف تو رو باور کنن یا حرف معاون فنی تلویزیون خامنه ای رو؟ هاهاها.
امام جمعه سمنان:‌ به نظر میاد که این اتفاقی که افتاده کار ساده ای نیست. کار فوق العاده پیچیده ای بود که کسانی که صاحب این تکنولوژی هستن میتونن.

موشکاف:‌ هاهاها...اینجاس که بسیجیا گاوگیجه می گیرن و میگن بابا تصمیمتون رو بگیرید بالأخره مشکل بود یا مشکل نبود؟ اگه مشکل نبود پس این همه داد و هوار و جیغ و ویغتون برای چیه؟‌ هاهاها؟‌ پاسدارا که تعارف رو کنار گذاشتن و گفتن بابا این ضربه ای بود که زد عظما و سگ و سیله هاشو گیج و ویج کرد:‌
روزنامه سپاه پاسداران موسوم به جوان- ۹ بهمن:‌ منافقین با خرابکاری اخیر سعی کرده‌اند با یک تیر چند هدف را بزنند؛ فضا را امنیتی، توان مدیران را مستهلک، نیرو‌های زبده و به دردبخور را در یک پروسه امنیتی دچار فرسایش و بدبینی و قوای عصبی رسانه ملی را دچار کندی و گیجی کنند.
موشکاف: هاهاها...تازه کجاشو دیدید؟ رخنه توی تی وی ریش دست گرمی بود. بیت عظما رو بچسبید که به زودی سقفشو پایین میارن. هاهاها....دستمریزاد به همه اونایی که تو کار موشکافی و ایجاد رخنه و ترکوندن عظما و نظام درب و داغونش دارن همین جوری می‌تازن و آخوندا و پاسداراشونو هاج و واج کردن. گفت که این هنوز از نتایج سحر است، کجاشو دیدی! هاهاها...رفقا مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۹بهمن۱۴۰۰ ـ خیطی‌های شیخ‌الاعدام خبیثی تو روسیه موضوع بحث باندای نظامه
ششمین موج ضد حملهٔ اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات رژیم به سایت مجاهد در هم کوبیده شد
لطفا به اشتراک بگذارید: