موشکاف ۱۳بهمن۱۴۰۰ ـ سر گاو ولایت بدجوری تو خمره مذاکرات گیر کرده

سر گاو ولایت بدجوری تو خمره مذاکرات گیر کرده ـ موشکاف ۱۳بهمن۱۴۰۰
موشکاف:‌ سلام دوستان! سلام رفقا! رو به راهین؟ دماغتون چاقه؟ به امید خدا برقرار باشین.هاهاهاها. عرض کنم خدمت شما که سر گاو ولایت بدجوری تو خمره مذاکرات گیر کرده. هاهاها. از یه طرف عظما، وزیر خارجه مشنگ نظامش رو می فرسته جلوی دوربینا تا چشمک و چراغ مذاکره با آمریکا بده از طرف دیگه بسیجیا عبدل مبدلیان رو سئوال پیچ می کنن آخرشم ببینین چی می‌ذارن تو کاسه‌ش هاهاها
مگر نقطه ابهامی در این مسیر ترسیم شده وجود دارد که نیاز به مذاکره داشته باشد؟! مگر اقدام مثبتی از آمریکایی ها دیده اید که پالس مذاکره می فرستید؟! نه در عمل و نه حتی در بیان مگر تغییری مشاهده کرده اید که دم از مذاکره با قاتلان قاسم سلیمانی می زنید؟!
چندبار خامنه‌ای باید زنهار دهند مسؤولان را از اعتماد بی مبنا به آمریکایی ها؟! مگر ایشان بیان نداشتند که مطرح کردن مذاکره با آمریکا یا از سر حماقت است و یا از سر خیانت؟!
موشکاف: هاهاها... یکی نیست بهشون بگه آخه جماعت بی مغز! اقدام مثبت چیه؟ مگه شما حالیتون نیست که عظما بین چکش تحریم و سندان قیام داره له میشه؟ این عظمای مفلوک و پابگور زمانش هم رو به پایانه. از هر طرف بره میخوره به دیوار. تو وضعیت کیش و ماته.:
ایران به آمریکا یا باید یک نه بزرگ بگوید یا یک آری بزرگ! اگر نه بزرگ بگوید گفتمان انقلابی خود را حفظ کرده و باید هزینه های آن را بپردازد اگر آری بزرگ بگوید باید در همه زمینه ها با آمریکا مذاکره کند و مسائل را حل کند. ... آمریکا می خواهد ایران را به وضعیت کیش و مات بکشاند این حرکتی است که در این زمینه دنبال می شود.
موشکاف: جالب اینجاس که سعید جلیلی هم که یه زمانی رئیس همین یارو باقری بوده برداشته یه نامه 200 صفحه ای نوشته به عظما و تیم مذاکراتو که همین باقرقری سرشه حسابی مالونده. گفته بابا شما دارید عمامه عظما رو به باد می دید. وقتی سعید جلیلی اینجوری بپیچه جلوی نوچه اش دیگه تکلیف باقی بسیجیا و سایبری ها معلومه. ببینید چه سیخ و سمبه هایی نثار عظما می کنن:‌

این سوال هم در شبکه های اجتماعی مطرح شده که اگر مذاکره با آمریکا خوب است چرا در دولتهای قبلی اجازه داده نشده. یک فعال مجازی هم معتقده که مذاکره با آمریکا به معنی هدیه دادن به آنهاست. برای ایرانی که از زمان خروج برجام ولو در ظاهر مقاومت کرده و با آمریکایی ها عکس یادگاری نگرفته مذاکره مستقیم قبل از بازگشت آمریکا به برجام یعنی تسلیم شدن.
موشکاف:‌ خلاصه اینکه دوستان وقت وقت رپتو پتینای عظماس. یا باید تسلیم بشه و ریششو بتراشه، عمامه‌شو ورداره و پاسدار ماسدارا رو بفرسته برن غاز بچرونن یا باید زیر تحریمای چند مگاتنی دست و پا بزنه. اما چه از این ور، چه از اون ور، در هر حال هم حرف آخر رو مردم کف خیابونای ایران می زنن. مرحمت شما زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۲بهمن۱۴۰۰ ـ معلمای با غیرت که این روزا فک و فوک برای عظمای فلک زده نذاشتن
کارشناس حکومتی: در حال حاضر به اوج و چالش اصلی مذاکره نزدیک می‌شویم
لطفا به اشتراک بگذارید: