رخنه در اقتدار کدخدا ـ انیمیشن فینیتو

انیمیشن فینیتو ـ رخنه در اقتدار کدخدا
واکنش‌های هیستریک و بهت و سردرگمی در سراپای رژیم به‌دنبال قطع ۲۷ شبکه تلویزیونی و رادیویی رژیم و از دور خارج شدن و انهدام بیش از ۴۰۰ سرور با شعارها و پیام‌های مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی

تا ساعت ۵ بعدازظهر جمعه به‌رغم بسیج فوق‌العاده فنی هنوز بعد از یک شبانه‌روز شبکه۱، شبکه‌های جام جم ۱ و ۲ و ۳ و شبکه‌های سلامت، آموزش، قرآن، پویا و شبکه شما توان زیرنویس و ارائه برنامه‌های پخش نداشتند.

تا ساعت ۱۱و ۳۰دقیقه صبح شنبه ۹ بهمن به‌رغم بسیج فوق‌العاده فنی هنوز بسیاری شبکه‌ها از جمله شبکه ۱، شبکه ۲، شبکه ۳، شبکه ۴، شبکه‌های جام جم ۱ و ۲ و ۳ و شبکه‌های سلامت، آموزش، قرآن، ورزش، تماشا، پویا و شبکه شما توان زیرنویس و ارائه برنامه‌های پخش ندارند

آخوند سلیمی عضو مجلس ارتجاع: اقدام مجاهدین در هک صدا و سیما بی‌پاسخ نخواهد ماند، لازم است پاسخ محکم، قاطع و دندان شکنی به مجاهدین داده شود.

افسار پاره کردن پاسدار اسماعیل کوثری عضو مجلس ارتجاع: مجاهدین همیشه از شهری به‌شهر و از کشوری به‌کشور دیگر می‌روند. آنان باید بدانند که به‌موقع پاسخ قاطع دریافت می‌کنند.

تلگرام خبر فوری رژیم: اولین پس‌لرزه هک و یا نفوذ در شبکه یک صدا و سیما قطع پخش زنده آنلاین شبکه یک صدا و سیما از فضای مجازی.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس: احتمال کمک عنصر نفوذی انسانی در اتفاق امروز این ضرورت را برای مدیریت صدا و سیما ایجاد می‌کند که در مسأله نیروی انسانی و موضوعاتی مانند حراست واکاویهای متناسبی صورت بگیرد.

مطالب مرتبط
الاغ داخلی ـ قالب کردن به اهالی ـ انیمیشن فینیتو
واکنش‌های هیستریک و بهت و سردرگمی در سراپای رژیم به‌دنبال قطع ۲۷شبکه تلویزیونی و رادیویی
لطفا به اشتراک بگذارید: