موشکاف ۱۷بهمن۱۴۰۰ ـ اونچنان ولوله ای به جون عظما افتاده که نگو و نپرس

اونچنان ولوله ای به جون عظما افتاده که نگو و نپرس ـ موشکاف ۱۷بهمن۱۴۰۰
موشکاف:‌ سلام به رفقای با مرام و با صفای خودم. دوستان! اونچنان ولوله ای به جون عظما افتاده که نگو و نپرس. سگ و سیله های عمامه دار و بی عمامه شو قطار کرده تا روضه اقتصادی بخونن و ادای همدردی با مردم رو دربیارن . اما سگ داند و پینه دوز که در انبان چیست. پشت این روضه ها، کابوس رپتو پتو شدن عظماس:

بوشهری: ما با چالش اقتصادی مواجه هستیم امروز برادران و خواهران و می‌دانید و می بینید
تو خودروسازی مان مشکل داریم تو مسایل دیگر مان مشکل داریم همه را هم نمی‌شود به گردن دیگران انداخت گاهی ما به‌خاطر بروکراسیهای اداری‌مان به‌خاطر مشکلاتی که تو مسیر تولید مردم ایجاد می‌کنیم سال مانع‌زدایی به شکل دیگری مانع ایجاد می‌کنیم تا تولید محقق نشود کار دشمن خوشحال کن انجام می‌دهیم این را به کجا بگوییم؟
موشکاف: هاهاها این اعترافای مسخره دیگه دردی از عظما دوا نمی کنه. اول و وسط و آخر تمام مشکلات این مملکت، عظما و دم و دستگاه لعنتیشه. کار از روضه خونی و این حرفا گذشته. حالا با جوونایی طرفید که تا عمامه تون رو پریشون نکنن دست بردار نیستن.
غلامعلی حداد عادل گفت: به شما خواهند گفت کشور شما گرفتاری دارد، پارتی بازی دارد و کسی قدر شما را نمی‌داند، .. فضای مجازی هم متمرکز شده که نسل جوان ایران را از این کشور و انقلاب بدزدد و شماها باید تصمیم بگیرید و این لحظه تاریخی برای زندگی شما است.
موشکاف:‌ هاهاها ببینید این حداد عاطل و باطل که پا منقلی عظماست چطوری به دست و پا افتاده. وقتی این نفله میگه میخوان نسل جوان رو بدزدن معنیش اینه که... جوونا رفتن جبهة مقابل و طرف دشمنای برانداز! هاهاها... معنیش اینه که وقتی اسم جوونا میاد، عظمای فلک زده کهیر می‌زنه و به پت پت می افته. آه و ناله امام جمعه ها از مشکلات اقتصادی هم بخاطر همین ترسه. اما رفقا...حرف آخرو از این یکی بشنوید که کم مونده قبض روح بشه:‌
آخوند میردامادی: چرا خدایی نکرده نسبت به انقلاب و مقام ولایت کوتاهی می‌کنید؟ چرا منبر می‌روید یک دعا در حق رهبر نمی‌کنید؟ بخدا اگر روزی که نمی‌شود چنین روزی بخدا اگر یک روزی سایه این رهبر و انقلاب از سر ما کوتاه بشه اول سر شماها را می‌برند
موشکاف: هاهاها... این یکی رو راست می‌گه، ما یارو خواسته با یه تیر دو نشون بزنه. البته جفت تیرهاش به جسم ناقص عظما خورده. از یه طرف به شاخ شکستگی عظما اعتراف کرد. از طرف دیگه سرنوشت همریش هاش رو گذاشت جلوی چشماشون. اینا خودشون خوب میدونن که چی کاشتن و چی درو می‌کنن و جاشون کجاس...هاهاها...مرحمت شما زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۵بهمن۱۴۰۰ ـ زمین حسابی زیر پای آخوندا سفت شده و گاوها مشغول شاخ زدن به همدیگه ان
زیر تیغ‌رفتن ولایت خامنه‌ای حتی در حوزه‌ها
لطفا به اشتراک بگذارید: