خبر تو خبر ـ اعتراف آخوندا به موج سواری خمینی در انقلاب ضد سلطنتی

اعتراف آخوندا به موج سواری خمینی در انقلاب ضد سلطنتی ـ خبر تو خبر
حسن خمینی در دیدار با گروهی از کارگزاران رژیم نسبت به حملات در درون رژیم به خمینی دجال سوزوگداز کرد و، گفت: امروز خمینی آماج اصلی حملهٔ دشمنان است، چرا که خمینی هویت نظام است و اگر او را زدند، پایه‌های مشروعیت نظام را می‌زنند. حسن خمینی با شکوه و شکایت از این‌که بخشی از حملات به خمینی دجال از داخل رژیم صورت می‌گیرد، گفت: «در این میان یک عده هم هستند که خودزنی می‌کنند و مسائل فرعی و اصلی را اشتباه می‌کنند».

حسن خمینی با اعتراف به قافیه‌باختگی رژیم و این‌که باید به جای دفاع دست به تهاجم بزنیم، گفت: «جای مجرم و آسیب دیده نباید عوض شود؛ کسانی که روزی کشور را به خاک و خون کشیدند، نباید امروز مدعیانی شوند و مواردی را بیان کنند». (سایت جماران رژیم۲۱ بهمن)

روزنامهٔ حکومتی جمهوری اسلامی در سرمقالهٔ خود نوشت: آنچه موجب تأسف شدید است این است که در سال‌های اخیر به‌ویژه امسال، از یکطرف حملات تبلیغاتی به شخص خمینی برای افراد ناراضی یا کسانی که دچار تردید و اشتباه شده‌اند، به ابزاری برای خودنمایی تبدیل شده و از طرف دیگر کسانی که از آنها انتظار می‌رود از خمینی دفاع کنند، به دلایل مختلف سکوت اختیار کرده‌اند.

این روزنامهٔ حکومتی در ادامه می‌افزاید: عده‌یی... که در کارنامه خود سوابق تحکیم کردن قدرت جریان افراطی را دارند و حالا از کرده خود پشیمانند، با هدف پاک کردن آن سوابق منفی و بازسازی چهره مخدوش خود، به چهره (خمینی) چنگ می‌اندازند. (روزنامهٔ جمهوری اسلامی۲۰ بهمن)

مطالب مرتبط
خبر تو خبر ـ ماله کشی سفر رئیسی و جنگ باندی در نظام ـ خامنه ای
سوز و گداز حسن خمینی در دیدار با گروهی از کارگزاران رژیم نسبت به حملات در درون رژیم به خمینی
لطفا به اشتراک بگذارید: