موشکاف ۲۳بهمن۱۴۰۰ ـ آخوندا همچین خورد تو ملاجشون که مسلمان نشنود کافر نبیند

آخوندا همچین خورد تو ملاجشون که مسلمان نشنود کافر نبیند ـ موشکاف ۲۳بهمن۱۴۰۰
موشکاف: سلام و صد سلام به شما رفقای عزیز موشکاف! آخوندا از چند روز قبل هی تو بوق و کرنا کرده بودن که میخوان بیست و دو بهمن تماشایی درست کنن و حماسه حضور راه بندازن و از این حرفا. اما همچین خورد تو ملاجشون که مسلمان نشنود کافر نبیند! در نتیجه یه چنین مسخره بازاری رو به اسم حماسة!! حضور!!! فرستادن روی آنتن:
گزارشگر: در میدان برخی از موتورسواران حضور دارند، آماده هستند برای شروع رسمی مراسم، در کنار اونها راه‌پیمایی خودرویی هست که از این میدان تا میدان آزادی، از مسیر میدان امام حسین، خیابان انقلاب، میدان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی است»
موشکاف: هاهاها...از اون بیست و دو بهمن تماشایی یه میدون خالی موند و چند تا ساندیس خور موتوری. تازه این چیزی بود که از پشم و شیشه عظما پخش شد. اصل قضیه رو توی گزارش خبرنگارای سیمای آزادی ببینید.
خبرنگار سیمای آزادی: شلوغی خیابانها در راهپیمایی آخوندها خبرنگار سیمای آزادی
گزارشگر سیمای آزادی:‌سلام گزارشگر سیمای آزادی اینجا نیشابور ساعت هشت و چهل دقیقه صبح. اینجا خیابان امام نیشابوره. می بینید که اینقدر مراسم باشکوه بوده که ظرف نیم ساعت بساطش جمع شده.
موشکاف: بنازم به خبرنگارای سیمای آزادی که خوب مشت عظما رو باز کردن. خلاصه اینکه این دم آخری عظما بدجوری به پیسی خورده. بخاطر همین هم وقتی از فرستادن گله بسیجی های ساندیس خورش به خیابونها نا امید شد، به فضای مجازی دخیل بست و قمپز راهپیمایی مجازی در کرد.
گوینده:‌ کاربران داخلی و علاقمندان خارجی انقلاب اسلامی و ملت ایران با حضور در صفحه راهپیمایی مجازی با آرمانهای امام و رهبری تجدید پیمان کردند. در این صفحه جملاتی مانند بیست و دو بهمن روز خوب پیروزی و ....به چشم میخورد.
موشکاف: هاهاها...بدبختی عظما اینه که راهپیمایی مجازیش هم توزرد از آب درمیاد. اما از میدونهای خالی و بسیجی های وارفته که بگذریم میرسیم به اون صدای اصلی که تو این شبها اساسی فضا رو ترکوند و ریش و سیبیل عظما رو دود داد:‌
مرگ بر خامنه ای لعنت بر خمینی و درود بر رجوی و درود بر مجاهد
موشکاف: جمال همه کانونهای شورشی گلبارون. عجب زلزله ای تو بیت عظما بپا کردن. شیخ و شاه رو با هم دراز کردن. بیست و دو بهمن تماشایی یعنی همین! مرحمت شما زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۰بهمن۱۴۰۰ ـ رفقا دیدید عظما تو روضه خونی اخیرش چه پشتک وارویی زد
زندان تهران بزرگ ـ طنین شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه، مرگ بر خامنه ای، لعنت بر خمینی
لطفا به اشتراک بگذارید: