برنامه آفساید ـ پاسخی به مجتبی واحدی و تئوری وی درباره هک صدا و سیما

پاسخی به مجتبی واحدی و تئوری وی درباره هک صدا و سیما ـ برنامه آفساید
یک کارشناس کامپیوتر و ارتباطات نظام آخوندی در تلویزیون شفاف رژیم با ابراز وحشت نسبت به تکرار قطعی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رژیم گفت:

معاون فنی صدا و سیما آمد در شبکه خبر یک حرف‌هایی زد و گفت حمله به سرور بوده و از این حرفها که الآن به شما به‌صورت فنی و خیلی ساده توضیح می‌دهم که اصلاً هم‌چنین چیزی نیست. اما برویم اول این کلیپ را با همدیگر ببینیم و ببینیم که اصلاً در این کلیپ چه اتفاقی افتاده، اینها هک کردند چه کار کردند؟ این سازمان (مجاهدین) خیلی خوشحالی کردند و بعضی از ایادی داخلی‌شان کیف کردند، لذت بردند، اینها همانهایی هستند که تو دههٔ۶۰ ترورهای زیادی انجام دادند. (نشان‌دادن لحظه هک شبکه‌ها و پخش تصویر رهبری).

نکته ساده شده‌اش اینجاست، من وقتی از هک باید حرف بزنم، وقتی شما می‌گویید سرور هک شده یعنی دسترسی به دیتای سرور دارم، نه این‌که بتوانم تصویر در تصویر، همان چیزی که اول بحث گفتم تصویر در تصویر نمی‌توانم نمایش بدهم، آن فیلمی که آمده بیرون می‌گوید هک شده، تصویر در تصویر هست. یعنی مجری و آن مریم‌ رجوی تصویرشان روی هم افتاده، یعنی یک نفری به‌عنوان کاربر پشت سیستم می‌تواند این کار را بکند.

اینجا چندین نمونه می‌توانیم برای آن به مثال بزنیم. پس هکی در کار نیست! به‌نظر من ۹۹درصد نفوذ هست. صدا و سیما، حراست صدا و سیما نهادهای امنیتی که در صدا و سیما مستقیم یا غیرمستقیم فعال هستند مستقر هستند خیلی باید جدی بگیرند.

مطالب مرتبط
برنامه آفساید ـ پس لرزه‌های قطع شبکه‌های صدا و سیما در آفساید
اعتراف به ابعاد ضربه قطع شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رژیم و وحشت از تکرار آن در ابعاد گسترده‌تر
لطفا به اشتراک بگذارید: