در فایل صوتی فرمانده سابق سپاه افشا شد: دزدیهای نجومی قالیباف و قاسم سلیمانی و حسین طائب

دزدیهای نجومی قالیباف و قاسم سلیمانی و حسین طائب ـ در فایل صوتی فرمانده سابق سپاه افشا شد ـ ۲۷بهمن۱۴۰۰
پاسدار جعفری فرمانده وقت سپاه در این فایل صوتی به‌وجود فساد گسترده در«نیروی تروریستی قدس» و هم‌چنین در میان متولیان رژیم مانند«پاسدار قالیباف، همسر قاسم سلیمانی و آخوند حسین طائب، نماینده خامنه‌ای در سپاه» اعتراف کرده و ناخواسته به زیر شبکه‌های مافیایی در درون سپاه به‌ویژه در بخشهای مالی، تولیدی، بانکها و یا صنعتی که به مانند قارچ و در پوش«هلدینگها» رشد و نمو کرده‌اند، پرداخته است.

هم‌چنین سخن از وجود فساد مالی گسترده در«مجلس، شهرداری، تعاونیهای حکومتی و یا بنیاد های قلابی» در رژیم آخوندی می‌باشند که طی چهار دهه گذشته، صدها هزار میلیارد تومان از درآمدهای مردم را به جیب زده خود زده‌اند.
در بخش هایی از این نوار صوتی، به‌صراحت بر ابعاد فساد پاسدار قالیباف، رئیس کنونی مجلس رژیم در«هلدینگ یاس» اشاره شده است که به عقد«قرارداد هشت هزار میلیاردی» » میان سپاه و وی، به‌عنوان شهردار وقت تهران با هدف سرپوش گذاشتن بر«دزدیهای» طرفین برمی‌گردد.
«در این فایل صوتی، از تلاش برای پوشاندن رد پای عاملان تخلف، صحبت می‌شود و ذوالقدر مدعی شده قالیباف در مسجد محل دیداری با او داشته تا به‌نحوی کار را جمع کند» (سایت سیمای آزادی ۲۳بهمن ۱۴۰۰).

مطالب مرتبط
امیر عبداللهیان مدعی شد: مذاکرات وین در بن‌بست نیست!
مافیای سپاه -ماهی از سر بگندد
لطفا به اشتراک بگذارید: