موشکاف ۲۹بهمن۱۴۰۰ ـ زیپ دهن عظما واز شد و شروع کرد به لاف و قمپز و سرهم بندی دروغهای شاخدار

زیپ دهن عظما واز شد و شروع کرد به لاف و قمپز و سرهم بندی دروغهای شاخدار ـ موشکاف ۲۹بهمن۱۴۰۰
موشکاف: سلام به رفقای با مرام خودم. بالأخره بعد از مدتها زیپ دهن عظما واز شد و شروع کرد به لاف و قمپز و سرهم بندی دروغهای شاخدار. دروغ که میگم نه دروغ گوبلزی ها. صد رحمت به گوبلز! هاهاها..این عظمایی که من دیدم داره کم‌کم به رکوردهای اون گوربگوری نزدیک می‌شه. البته به مچاله شدن تو بن‌بست و محاصره بدبختی ها هم ناچاره مقر بیاد:
این مشکلاتی که مردم را احاطه کرده، کرونا از یک طرف، مشکلات معیشتی از یک طرف، لجن‌پراکنی‌های بیگانگان از یک طرف، کمکهای متأسفانه بعضی از عناصر داخلی به همان لجن‌پراکنی‌ها از یک طرف، در محاصره این همه موانع و مشکلات ملت، این راهپیمایی عظیم را انجام می‌دهد.
موشکاف:‌ بابا سگ و سیله های خودت هم نرفتن تو خیابون. مگه ندیدی چطوری به راهپیمایی مجازی آویزون شدن؟ عظما این دم آخری بدجوری به ماله کشی افتادیا.
امسال جمعیت از سال گذشته بیشتر بود! بعضی‌ها دو برابر سال گذشته بود! بعضی‌ها ۵۰درصد بیشتر بود، بعضی ۴۰درصد بیشتر بود، همه جا اینجوری بود.
موشکاف:‌ هاهاها...بابا این کامل مخشو اجاره داده. فیلمهای خیابونای سوت و کور همه جا پخش شده بعد این بی حیا راست راست داره تو دوربین نگاه می کنه میگه امسال جمعیت بیشتر بود.قشنگ معلومه عظما به سیم آخر زده و الاِغ ولایت رو انداخته تو جاده خالی بندی...یتیکو پیتیکو داره میره:‌
حالا بنده خودم جزو کسانی هستم که در مسائل اقتصاد انتقاد می‌کنم، همیشه به خودمان انتقاد می‌کنم، در زمینه عدالت اجتماعی در زمینه توزیع عادلانه ثروت در زمینه نابرخورداری طبقات ضعیف و امثال اینها که حالا بنده در گفتارهای گوناگون انتقاد دارم. لاکن در همین مقوله اقتصاد هم قضاوت مراکز اقتصادی معروف دنیا این هست که ایران در شاخصهای مهمی از شاخصهای اقتصاد نسبت به قبل پیشرفتهای مهمی کرده
موشکاف: بازم که ژست اپوزسیون گرفتی که. آخه حروم لقمه! چهل ساله خودت و سگه و سیله هات افتادید رو سفره مردم دارید هپلو هپو می کنی بعد تازه یادت افتاده انتقاد داری؟ خودت سردسته دزدایی بعد حالا به گفتارهای گوناگون انتقاد داری؟ بعد پز کدوم پیشرفت رو میدی؟ پیشرفت گورخوابی و لوله خوابی؟
امروز نوبت سپاه است به سپاه تهمت بزنند لجن‌پراکنی کنند و در ضمن به امام هم اهانت می‌کردند

موشکاف: امامتو که ملت چلوندن انداختن تو سطل زباله. انگشترش هم آتیش زدن. قاسم سلیمانیتم که آش و لاش شد، تقلاهات برای بزک دوزک کردنش هم به باد فنا رفت. اون ریخت زردت هم با این سیلی ها و دروغای بی دنده و ترمز سرخ نمیشه. خودتو واسه رپتو پتو شدن آماده کن. هاهاها. دوستان مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۷بهمن۱۴۰۰ ـ سرگاو ولایت توی خمره وین گیر کرده دیگه
نمای روز ـ خامنه‌ای و هراس از پتانسیل جوانان شورشی
لطفا به اشتراک بگذارید: