بر اثر سیاستهای دولت: قیمت سیب زمینی به ۱۵هزار تومان رسید

قیمت سیب زمینی به ۱۵هزار تومان رسید ـ بر اثر سیاستهای دولت ـ ۱اسفند۱۴۰۰
روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۱۶بهمن، با مطلبی با عنوان، سیب زمینی؛ از توزیع رایگان ۸۸ تا خوراکی لاکچری ۱۴۰۰ به گرانی و لجام‌گسیختگی قیمت‌ها در حاکمیت مافیایی آخوندی اشاره کرد که هم‌اکنون سیب زمینی هم به یک «‌خوراک لاکچری» تبدیل شده است.

کارگزار رژیم در اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اعتراف به مافیای بازار نوشت: «قیمت سیب‌زمینی در میدان کیلویی ٩ تا ١۵هزار تومان است و وقتی به واحدهای فروش می‌آید حداقل به کیلویی ٢٠هزار تومان نیز می‌رسد که پرداخت این قیمت از توان خرید بسیاری از مصرف‌کنندگان خارج است. این کالا حتی در ماه گذشته نیز تا ۱۰۶درصد افزایش قیمت داشته است».
مردم‌سالاری نوشت:... اگر یادتان باشد، آن‌قدر سیب زمینی در دسترس و ارزان بود که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال۸۸، به‌صورت رایگان گونی، گونی به مردم اهدا می‌شود. حالا همان سیب زمینی کم کم در حال تبدیل شدن به یک خوردنی لاکچری است. .
نمی‌شود اجناس همین‌طور به‌سرعت نور بالا بروند و مردم فقط با حسرت آنها را نگاه کنند! سری به بازار بزنید. گوشت و مرغ که کم کم برای برخی تبدیل به آرزو می‌شود. برنج هم که قربانش بشوم هر روز گران‌تر از دیروز است و حالا هم که سیب زمینی قیمت طلا را پیدا کرده است. واقعاً کاش خود را جای سرپرست خانواده‌ای می‌گذاشتید که مجبور است با چندر غاز، خرج یک زندگی را بدهد. مردم سیب زمینی، تخم‌مرغ و نان نخورند، چه بخورند؟
مطالب مرتبط
وزیر خارجه فرانسه: مذاکرات وین به اوج رسیده است
سیب زمینی کم کم در حال تبدیل شدن به یک خوردنی لاکچری است
لطفا به اشتراک بگذارید: