موشکاف ۱اسفند۱۴۰۰ ـ سلام به همه معلمای با مرامی که مثل همیشه کولاک کردن

سلام به همه معلمای با مرامی که مثل همیشه کولاک کردن ـ موشکاف ۱اسفند۱۴۰۰
موشکاف:‌ سلام به همه شما رفقای خودم بخصوص معلمای با مرامی که مثل همیشه کولاک کردن و جسم ناقص عظما رو حسابی لرزوندن. دست مریزاد! هربار که تو خیابون می ریزید، یه درس جدید می دید! دم همه تون گرم.

دولت خیانت می کند مجلس حمایت می کند.
فرهنگی با غیرت تن نمیده به ذلت/ معیشت منزلت حق مسلم ماست/
رئیسی قالیباف این آخرین پیام است جنبش فرهنگیان آماده قیام است.

موشکاف: ایوالله عجب شعاری! رئیسی و قالیباف دو تا بازوهای عظمان. معنی این شعار اینه که خامنه خامنه قدم بعدی قیام است قیام است! بله رفقا. معلما بخاطر حداقل حقوق و معیشتشون اومدن تو خیابون و داد میزنن بعد ببینین سگ و سیله های عظما مشغول هپلی هپو کردنی ان! اون هم چه هپلی هپو کردنی:‌
طبق اعلام یک منبع آگاه به ایلنا ، کشتی «کابل» متعلق به شرکت آدمیرال با مالکیت «برادران شمخانی»... از تقریبا ١٠ روز پیش همراه با تمام باری که در حال حمل آن بوده، به حکم یک دادگاه هندی در بندر کاندلا توقیف شده‌ است. صدها کانتینر حامل کالا در بندر کاندلا و ناواشیوا باید با "کشتی کابل" عازم ایران می‌شدند
موشکاف: البته منظور از برادران شمخانی، دو تا پسرای شمخانی هستن. سئوال اول اینه که توله های شمخانی این کشتیا رو از کجا آوردن؟‌ ارث باباشون بوده یا یا عرق جبین و کد یمین کشتی دار شدن؟‌تازه اینا فقط یه نمونه از هپلی هپو کردنای ایناس که لو رفته. همه شون این کاره ان. مشتی آخوند و پاسدار و آقازاده هاشون افتادن رو سفره ملت حالا نخور کی نخور. بعد ببینید این شکم گنده ها به فقر مردم که میرسه چه روضه هایی میخونن:

امام جمعه:‌ اگر برای یه لقمه نان از مسیر خدا منحرف بشی اگر برای گرانی بعضیا چاک دهنشون باز میشه به کائنات بد میگن که حالا شکمش یه قدری کمتر بهش رسیده.
موشکاف: نابکار حروم لقمه! اونی که چاک دهنشو باز کرده تو و عظمای مفتخورید که ملت به زودی هم به حساب دهنتون میرسن هم به حساب شکمتون. همونطور که معلما گفتن. خامنه خامنه این آخرین پیام است تمام ایران آماده قیام است. مرحمت شما زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۹بهمن۱۴۰۰ ـ زیپ دهن عظما واز شد و شروع کرد به لاف و قمپز و سرهم بندی دروغهای شاخدار
رخداد ـ‌جنبش فرهنگیان؛ به پیش... !
لطفا به اشتراک بگذارید: