موشکاف ۲اسفند۱۴۰۰ ـ اشک تمساح ریختن سگ و سیله‌های خامنه‌ای برای مردم

اشک تمساح ریختن سگ و سیله‌های خامنه‌ای برای مردم ـ موشکاف ۲اسفند۱۴۰۰
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با صفا و با مرام! دوستان امشب میخوام یه نکته مهمی رو خدمتتون عرض کنم. این از اون درسای خاص موشکافیه هاهاها. هر وقت دیدید سگ و سیله های خامنه ای برای مردم اشک تمساح ریختن و واسه مردم روضه معیشت و این حرفا رو خوندن سریع باید چراغ هوشیاریتون روشن بشه و دوزاریتون بیافته که خلاصه یه نیمکاسه ای زیر کاسه اس:
موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس آخوندی- اول اسفند:‌ در مورد لایحه بودجه و وضعیت ارز ترجیحی و تأکید مجلس بر این‌که اتخاذ هر گونه تصمیم در رابطه با ارز ترجیحی باید به‌گونه‌یی باشد که در اجرای آن حتماً نظام حمایتی و معیشتی مردم در نظر گرفته شود و به‌گونه‌یی تراز شود که به سبد معیشت مردم مشکلی وارد نشود.
موشکاف: آها! یه نمونه اش همین بود که شنیدید. این روزا از استبل ولایت صداهایی درمیاد که گویا نوچه های عظما نگران سبد معیشت مردمن و با دل دل کردن درباره حذف ارز ترجیحی میخوان به مردم مشکلی وارد نشه. اگه خوب فال گوش وایسید از این صداها زیاد می شنوید:
علیرضا بیگی اظهار داشت: نمایندگان مجلس نیز دغدغه های خود را بیان کردند دغدغه نمایندگان ارتباط مستقیم با زندگی مردم داشت.
وی ادامه داد: انتظار ما از دولت این است که با اجماع با مجلس به نمایندگان اطمینان خاطر دهد که در سال ۱۴۰۱ تزلزل در معیشت مردم ایجاد نخواهد شد.
موشکاف:‌ اوه اوه...این یکی تزلزل توی بیت عظما رو ول کرده نگران تزلزل توی معیشت مردمه. اینکه گفتم باید چراغ هوشیاریتون روشن بشه منظورم درست همین جا بود. این ننه من غریبم بازیا و ادا و اطوارا پشتش یه دزدی ای هپلو هپو کردنی چیزی خوابیده. یه نمونه اش توییت اخیر پاسدار شمخال خالی بوده:‌
توییت پاسدار شمخانی به نقل از همشهری: «سرباز واقعی در میانه جنگ فکر و دیدگانش را از دشمن اصلی به سمت ستون پنجم منحرف نمی‌کند. زخم تحریم با برنامه غرب و شمشیر بی‌تدبیری و وادادگی غربگراهای داخلی، پیکر مقاوم مردم ایران را مجروح ساخته. برای التیام این زخم از جان و آبرو مایه می‌گذاریم. ناگفته‌ها بماند برای بعد.»
موشکاف: هاهاها... این حروم لقمه‌های بی‌چشم و رو رو می‌بینین، هزار میلیارد هزار میلیارد پول مردم و نون تو سفرة مردمو بالا می‌کشن و ثروتهای افسانه‌ای و قصرهای افسانه‌یی برای خودشون درست می‌کنن، تازه سرمردم منت هم می‌ذارت که به خاطر التیام زخمهای مردم و لابد برای دور زدن تحریما این کارا رو کردیم! و از آبروی نداشته‌مون مایه گذاشتیم!
منظورت از آبرو مایه گذاشتن، لو رفتن کمپانی کشتی‌رانی پسراته که با توقیف کشتی توله هات رو شد؟ منظورت لو رفتن ویلاهای خودت و قضیه کوهخواری دامادته؟ خب از جونت کجا مایه گذاشتی؟ توی قصری که تو هند واسة خودت ساختی یا تو بانکهای سوئیس؟ رفقا داستان همینه...پشت این قیافه هایی که می گیرن چیزی جز هپلی هپو کردن نیست. هاهاها. مرحمت شما زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱اسفند۱۴۰۰ ـ سلام به همه معلمای با مرامی که مثل همیشه کولاک کردن
ریختن اشک تمساح برای تبعات حذف ارز ۴۲۰۰تومانی
لطفا به اشتراک بگذارید: