گفتگوی هفته پیک شادی ـ افشای فایل صوتی ـ فساد در سپاه و تمامیت نظام خامنه‌ای

افشای فایل صوتی ـ فساد در سپاه و تمامیت نظام خامنه‌ای ـ گفتگوی هفته پیک شادی
به‌دنبال بالا‌گرفتن بحران درونی رژیم بر اثر انتشار فایل صوتی سرکردهٔ کل سپاه پاسداران و برملا شدن فساد و دزدیهای دژخیم قاسم سلیمانی و پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع، سخنگوی قضاییه جلادان در گفتگو با رسانه‌های حکومتی برای رفع و رجوع این افتضاح مدعی شد: این فایل چیز جدیدی نبوده و قبل از انتشار، سپاه و دستگاههای اطلاعاتی به این موضوع ورود کرده بودند و نسبت به شناسایی تعدادی از افراد در بنیاد تعاون اقدام شد و افراد دستگیر شدند و در تمام دوران رسیدگی به پرونده بازداشت بودند و به اشد مجازات رسیدند.

اشارهٔ سخنگوی قضاییه خامنه‌ای به محکومیت معاون و برخی دستیاران قالیباف در شهرداری تهران است. (سایت حکومتی انتخاب دوم اسفند)

متقابلاً باند مغلوب بر حملات خود به قالیباف و فشار بر قضاییهٔ خامنه‌ای برای پیگیری ماجرا افزوده‌اند.

آخوند مسیح مهاجری گردانندهٔ روزنامهٔ حکومتی جمهوری اسلامی نوشت: «مطالب مطرح شده در فایل صوتی توسط دستگاههای نظارتی و قضایی مورد بررسی قرار بگیرند و با شفافیت کامل به تمام جزئیات آن رسیدگی شود و متهمین بدون هیچ ملاحظه‌ای باید به کیفر اعمال خود برسند». (سایت حکومتی خبر آنلاین سوم اسفند)

روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت درباره ادعای قضاییهٔ خامنه‌ای که مدعی است به این پرونده قبلاً رسیدگی کرده، اظهارات یک حقوقدان باند مغلوب را منعکس کرده و به‌نقل از وی نوشت: «اگر چنین شده که بسم‌الله، آنرا را منتشر کنید... می‌توان توضیح داد که در این پرونده چه مواردی مطرح بود، چه افرادی متهم بودند و بعد از رسیدگی چه افرادی تبرئه و چه افرادی محکوم شده‌اند. هم‌چنین باید گفت که چه پولی رد و بدل شده و چقدر از آن برگشت پیدا کرده است».

روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت سوم اسفند نیز طی مقاله‌یی خواستار محاکمهٔ علنی قالیباف شد و نوشت: «ماجرای مربوط به قالیباف و هولدینگ یاس و آنچه در دوران شهرداری او انجام شد در مرکز توجه جدی است. اما از قوه قضاییه و مدعی‌العموم تاکنون خبری نیست!»


مطالب مرتبط
گفتگوی هفته پیک شادی ـ کارنامه ۶ ماهه آخوند رئیسی
بالا گرفتن بحران درونی رژیم بر سر برملا شدن دزدیهای نجومی قالیباف و قاسم سلیمانی و دیگر سرکردگان سپاه
لطفا به اشتراک بگذارید: