موشکاف ۹اسفند۱۴۰۰ ـ فکر می کنن میتونن از نمد جنگ در اوکراین یه عمامه ای برای عظما بپیچن

فکر می کنن میتونن از نمد جنگ در اوکراین یه عمامه ای برای عظما بپیچن ـ موشکاف ۹اسفند۱۴۰۰
موشکاف:‌ سلام به رفقای با معرفت و با مرام. از قدیم گفتن تغاری بشکند ماستی بریزد، جهان گردد به کام کاسه لیسان. حالا این حکایت نظام ولایته که به حول و ولا افتادن و فکر می کنن میتونن از نمد جنگ در اوکراین یه عمامه ای برای عظما بپیچن. واسه خاطر همین هم هست که این عبدل مبدلیان دور برداشته و از خط قرمزهای عظما دم می زنه:
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تأکید بر حقوق و مطالبات مشروع ایران در هرگونه پیشنهادی، تصریح کرد: به هیچ وجه از خطوط قرمز خود که مبتنی بر منطق و واقع بینی است، عقب نشینی نخواهیم کرد.
موشکاف: هاهاها این وزیر خارجه مشنگ خبیثی در حالی از این قپی ها میاد که کارشناسای خودشون میگن بابا قضیه پیچدارتر از این حرفهاس :‌
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: مذاکرات تقریباً به مراحل نهایی نزدیک شده اما این موضوع الزاما به معنای رسیدن به نقطه توافق نیست. بخصوص که تیم مذاکره کننده آمریکا از سوی کنگره تحت فشار است و اختیار لازم برای نشان دادن انعطاف را ندارد.
موشکاف: عنایت کردین که هوا چقد پسه اما اوضاع عظما خیلی خیط‌تر از این حرفاست حرف این یکی کارشناس رژیم رو هم عنایبت بفرمایین.
شاید جای تعجب داشته باشد که بازنده سوم این تحولات ایران است، دلیلش هم این است که اگر قبل از این، ایران در ماه های گذشته به توافقی رسیده بود، ... ایران به راحتی می توانست بازار انرژی در دنیا را بازیابی کند و حتی موضوع انتقال گاز مایع به اروپا را در دستور کار قرار دهد. اما الان ما می بینیم که حتی مذاکرات برجام هم تحت الشعاع قرار گرفته است.

موشکاف: هاهاها این یارو رو باش می‌گه عظما بازندة سومه..از کجا معلوم که بازنده اول این ماجرا نباشه؟ صبر کن شاهنومه آخرش خوشه! ‌هاهاها رفقا با اجازه‌تون دوباره میخوام اون شعر سعدی شیرین سخن خودمونو براتون بخونم:
سگی را گر کلوخی بر سر آید
ز شادی بر جهد کاین استخوانیست
اگر نعشی دو کس بر دوش گیرند
لئیم الطبع پندارد که خوانیست
دوستان مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۸اسفند۱۴۰۰ ـ آقا این روزا عظما مونده چه خاکی تو سرش بریزه
جنگ در اوکراین و مواضع رژیم آخوندی؛ تلاش مذبوحانه آخوند رئیسی برای رفع و رجوع موضعگیری نفرت‌انگیزش
لطفا به اشتراک بگذارید: