موشکاف ۱۵اسفند۱۴۰۰ ـ یه نگاهی به وجنات عظما بندازین این روزها دست رو هرچی میذاره جفت پوچ میاره

یه نگاهی به وجنات عظما بندازین این روزها دست رو هرچی میذاره جفت پوچ میاره ـ موشکاف ۱۵اسفند۱۴۰۰
موشکاف: دوستان سلام و صدسلام به شما و اون کانونهای شورشی، که شک ندارم عظما هرچی می کشه از دست اونهاست. می پرسید چطور؟ الان عرض می کنم. یه نگاهی به وُجُنات عظما بندازین این روزها دست رو هرچی میذاره جفت پوچ میاره. بیچاره شنیده که تغاری بشکند، ماستی بریزد، جهان گردد به کام کاسه لیسان. برای همین از هول هلیم افتاده تو دیگ اوکراین. تو جمعه بازارش چه کفشایی که جفت نمی کنند. ملاحظه بفرمایید:
آخوند لائینی امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در ساری ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ : مقام معظم رهبری هم یک تحلیل ارائه کردند هم موضع گیری کردند. تحلیلی که ارائه کردند اینه: فرمودند آمریکا کشوری است که هم بحران سازه هم بحران زیسته.
اوکراین هم بخشی از همین بحران سازیهایی است که غرب به‌وجود آورده و قربانی غرب هستش. خوب ببینید ناتو دارد میآید لب مرز روسیه خوب انتظار دارید که روسیه واکنش نشان ندهد امنیتش را هر کشوری امنیت خودش را در نظر می‌گیرد
موشکاف: به گمونم که این یارو هم حواسش جمع جمعه، از خودش حرف نمی زنه، کفش جفت کنی های عظی را قرقره می کنه. برا اینکه میدونه مردم اساسی خدمت فرمایشات هفت من یک شاهی عظی رسیده اند ملاحظه کنید:
آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در اصفهان ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ : یک کسی را دیدم در این فضاهای مجازی ایراد گرفته به مقام معظم رهبری که این تحلیل مقام معظم رهبری تحلیل درستی نبود چرا میگه برای این‌که فرمودند کسی از مردمش با او نبودند با این رئیس‌جمهور اوکراین! نه چرا بودند اصلاً در بین ۵۰-۶۰ نفر ایشون میگه در بین ۵۰-۶۰ نفر که کاندیدای ریاست‌جمهوری بودند بیشترین رأی را ۶۵٪ آرا را ایشون آورد چطور باهاش نبودند؟ که اقا فرمود باهاش نبودند
موشکاف: عظی این یه مدل تو پوزی خفیف بود که این یارو گفت، کاری تر و اساسی ترش را می خوای خودت یه سر بزن تو شبکه های اجتماعی ببین چه خبره. ولی دوپینگ نکرده نری ها! یه دفعه پس می افتی. بعضی ها هم که حیاتشون را به حیات نظامت گره زده اند، این روزها به تقلا افتاده اند که دوزاری مبارک را بیندازند که بابا از هول هلیم تو دیگ نیفت. گوش کن:
تیم مذاکره‌کننده باید بپذیرد که شرایط به ضرر (نظام) تغییر کرده و با توجه به موضع میانه که (نظام) در قبال حمله روسیه به اوکراین اتخاذ کرده است، این احتمال وجود دارد که به‌طور ناخواسته و متأثر از وقایع اوکراین یک اجماع علیه (نظام)شکل گیرد که پیامد آن برای (ما) پرهزینه خواهد بود.
موشکاف: عظی دوزاریت افتاد؟ داره میگه اون بویی که اشتهات را باز کرده بوی کباب نیست. دارن حمار داغ می کنند. عزت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۴اسفند۱۴۰۰ ـ صدای نالة نظام از دشمنان حقیقی و دشمنان در فضای مجازی به هواست
کیهان خامنه‌ای: توافق اتمی بدون تضمین معتبر و لغو کامل تحریم‌ها فریب است
لطفا به اشتراک بگذارید: