موشکاف ۱۷اسفند۱۴۰۰ ـ هر جا رو نگاه میکنی می بینی قافیه تنگ آمده و نظام به جفنگ آمده

هر جا رو نگاه میکنی می بینی قافیه تنگ آمده و نظام به جفنگ آمده ـ موشکاف ۱۷اسفند۱۴۰۰
موشکاف: سلام و صدسلام به شما دوستان با صفا و با مرام! هر جا رو نگاه میکنی می بینی قافیه تنگ آمده و نظام به جفنگ آمده. به بعله. معطلتون نکنم اینو گوش کنید:

مجری: رئیس جمهور به تمام دستگاههای ذیربط دستور داد که برای ریشه کن کردن فقر مطلق تا آخر سال اقدام کنند.
رئیسی: ما دچار مشکل نیستیم.
من از استانداران می خوام از مسئولین کمیته امداد در سراسر کشور و همه نهادهای انقلاب اسلامی که نسبت به مسئله فقر مطلق به عنوان یک اولویت نگذارید ۱۴۰۱ برسه. بگیم ایشاالله از ۱۴۰۱. نه از همین فردا.
موشکاف: عظما! بهتره این خبیثی شیش کلاسه رو بفرستی دنبال همان «آنغوزمان». والا با این پرت و پلاهای بی دنده و ترمز که می‌بافه، برات جرقه میزنه به انبار مطالباتی که یه عمره همه تون بالاکشیدید. ببین کارگزارات چطور از ترس این حرفهای خبیثی دندوناشون کلید شده و هشدار میدن:
جهان صنعت با مردم شوخی نکنید!
روزنامه حکومتی جهان صنعت
رییسی درک درستی از میزان فقر مطلق در عموم مردم ندارد. مسوولان در بهترین شرایط ممکن زندگی می‌کنند و در واقعیت اطلاعی از فقر مطلق ندارند... این در حالی است که شکاف بین ملت و دولت بیشتر می‌شود. مگر فقر مطلق طی دو هفته ریشه‌کن می‌شود!؟ وقتی بحث افزایش حقوق به میان می‌آید دولت می‌گوید بودجه نداریم! اگر بودجه ندارند، پس چگونه دوهفته‌ای فقر مطلق ریشه‌کن می‌شود!؟
در حال حاضر درآمدهای نفتی ده برابر شده است اما مشخص نیست درآمدهای حاصل از فروش نفت کجا می‌رود؟!... مسوولان با بیان شعارهای اینچنینی سر خودشان را گرم می‌کنند ولی در عمل تصمیمی می‌گیرند که عواقب خطرناکی در پی دارد.
موشکاف: عظی افتاد؟ داره میگه عاقبت این چرت و پرت بافتنا رپته پتوئه ها! به خبیثی رو دهنه نزنی کار دستت میده. اما سوتی‌بازار نظام که یکی دو تا نیست ببینین این تیغ کش عظما تو کیهان اومده برای اون گوربگوری فضائل بتراشه، گلاب زده:
کیهان یاران این‌زمانی ابوالفضل‌العباس(ع
در نوفل لوشاتو وقتی ظرف غذا را برای حضرت آقا آورده و نزد ایشان گذاردند، نگاهی به آن کرده و خطاب به میزبان فرمودند که آن ظرف را از جلوی ایشان بردارد. میزبان ...، با ابراز تعجب، علت را جویا شده بود و حضرت آقا فرموده بودند؛ در این غذا گوشت هست و توضیح داده بودند، این روزها قیمت هر کیلو گوشت ۱۰۰ هزار تومان است و بسیاری از مردم توان خرید آن را ندارند و من نمی‌توانم از غذایی که حاوی گوشت کیلویی ۱۰۰ هزارتومانی است استفاده کنم.
موشکاف: این پاسدار تیغ کش ولایت هم پاک آب و روغن قاطی کرده، یادش رفته اون موقع گوشت کیلویی بیست تومن بود، اینم از معجزات نظام و عظیه که قیمت گوشت 8هزار برابر شده.
رفقا! از من موشکاف می شنوین این پرت و پلا گویی های بی‌دنده و ترمز یه ربطهایی هم با نزدیک شدن رپتوپتو شدن نظام داره. به بعله. عزت زیاد

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۵اسفند۱۴۰۰ ـ یه نگاهی به وجنات عظما بندازین این روزها دست رو هرچی میذاره جفت پوچ میاره
آسوشیتدپرس: بازگشت باقری به تهران نشانه‌ای از افزایش فشار بر تهران است
لطفا به اشتراک بگذارید: