موشکاف ۱۸اسفند۱۴۰۰ ـ پاسدار خالیباف تو مجلس با دارامب و دورمب اعلام کرد ته کار بودجه سال بعد را بستند

پاسدار خالیباف تو مجلس با دارامب و دورمب اعلام کرد ته کار بودجه سال بعد را بستند ـ موشکاف ۱۸اسفند۱۴۰۰
موشکاف: دوستان سلام و صدسلام. عرض به حضور شما بالاخره پاسدار خالیباف تو مجلس با دارامب و دورمب اعلام کرد ته کار بودجه سال بعد را بستند بعد هم از همه تشکر کرد. این وسط معلوم نشد اینا که سنگ معیشت مردم را به سینه می زدند با چه شامورتی بازی ارز ترجیحی را بالا کشیدن.
مجری: این بحث حذف ارز چهارهزار و دویستی خب یک بحث چالش برانگیز بود خب دولت می خواست حذف بکنه توپ را تو زمین مجلس گذاشت دوباره شما توپ را برگردوندین ظاهرا به نوعی. درسته؟
زنگنه عضو کمیسیون: واقعا این ارز ۴۲۰۰ الان چندماهه که دولت و مجلس را درگیر کرده در نهایت کمیسیون تلفیق به دولت اجازه داده که تا ۹میلیارد دلار را اگر دولت به اصطلاح خودش صلاح دونست این اجازه را داشته باشه که با قیمت کمتر از ارز آزاد یعنی همان ارز ترجیحی به وارد کنندگان پرداخت کنه. ما این اجازه را به دولت دادیم.
موشکاف: پاسکاری رو ملاحظه فرمودین، اون ، توپ را انداخت تو زمین این، اینهم توپ را انداخت تو زمین اون، تا فردا که یه پولی را هپل هپو کردن با بازی کی بود کی بود من نبودم ملت را سر بدونن.
تو این بازی هم منت می ذارن سر قشر محروم. نمی‌دونم چی شده یهو همه قولنج خدمت به محرومین گرفتن ملاحظه کنید:
جنتی رئیس مجلس خبرگان: حالا هرچی می توانیم در این پایان سال کمکی به قشر محروم بکنیم تشویق کنیم که به این کارها برسند.
موشکاف: جنتی! هر کی می‌خوره نون و پنیر تو یکی برو بمیر! این بهترین کاریه که می‌تونی تو تمام عمرت بکنی! فقط مونده بود تو یکی! توصیه رسیدگی به قشر محروم بکنی، مگه یادت رفته می گفتی مردم روزی یه وعده غذا بخورن. خب الان همینطور هم شده. همین خبیثی توی بودجه داره خیر سرش رسیدگی می کنه، اونهم چه رسیدگی! از کیسه مردم کرور کرور ریخته تو کیسة سگ و سیله های عظما. عنایت بفرمایین!
فقرستیزی با تصمیمات مافیاپسند!
صدور مجوز ورود ۷۰ هزار خودروی خارجی به کشور، حذف ارز ترجیحی در بودجه ۱۴۰۱ کل کشور و اجازه فروش روزانه یک میلیون و سیصد هزار بشکه نفت به بخش خصوصی در کنار بخش دولتی، اقداماتی هستند که به «مافیاها» برای هرچه بیشتر مکیدن خون مردم آزادی عمل خواهند داد.
موشکاف: ببین جنتی یه چیزی بهت می گم به خبیثی هم بگو. این افه ها و خالی بندیهای رسیدگی به محرومین، بیشتر بنزین میشه رو آتیش خشم مردم، دستتون از پایین تا بالا برای مردم روئه، شعله هاشو به همین زودیا می‌...بی... نی... عزت زیاد

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۷اسفند۱۴۰۰ ـ هر جا رو نگاه میکنی می بینی قافیه تنگ آمده و نظام به جفنگ آمده
بودجه ۱۴۰۱، هیزم برای قیام
لطفا به اشتراک بگذارید: