موشکاف ۲۰اسفند۱۴۰۰ ـ عظما دیروز دایناسورهای خبرگان رو دور خودش جمع کرد تا شاید بتونه پنجری نظامش رو بگیره

عظما دیروز دایناسورهای خبرگان رو دور خودش جمع کرد تا شاید بتونه پنجری نظامش رو بگیره ـ موشکاف ۲۰اسفند۱۴۰۰
موشکاف: سلام به رفقای با مرام خودم. عظما دیروز دایناسورهای خبرگان رو دور خودش جمع کرد تا شاید بتونه پنجری نظامش رو بگیره و توی این اوضاع و احوال قمردرعقرب، یه حالی به آخوندای از حال رفته بده:
تلویزیون رژیم: رهبر معظم انقلاب اسلامی، با بیان عناصر مجموعه‌ی به هم پیوسته قدرت و قوت ملی، مسئله معیشت و روان بودن مسائل مرتبط با مردم را مهم خواندند و با اشاره به جنگ نرم سخت و سنگین دشمنان برای اغوا و اثرگذاری بر مردم و خواص افزودند: علاج این جنگ پیچیده، جهاد تبیین با «روش های نوین نرم افزاری و متکی بر معارف و مفاهیم عمیق و عالیه اسلام» است.
موشکاف: اینجاس که صدای روزنامه های خودشون هم در میاد و میگن بابا جهاد تبیین کیلویی چنده؟ شکم مردم با برنج و گندم سیر میشه نه با حرف و اراجیف:
جنتی با اعتراف به این‌که در ایران آدم‌های گرسنه‌ای هم هستند که نمی‌توانند نان برای پر کردن شکم پیدا کنند از رئیسی خواست کاری کند که در این روزهای آخر سال گرسنگان بی‌نان و برنج نمانند و رئیسی نیز بدون درنگ دستور داد در دو هفته باید فقر مطلق برچیده شود. درک ناکارشناسانه از پدیده فقر مطلق همین می‌شود که دو مقام عالیرتبه کشور به آن رسیده‌اند. باید به این مقام‌های بانفوذ یادآوری کرد شکم مردم با نان و برنج پر می‌شود نه با حرف و دستور.

موشکاف: از اون طرف بشنویداز عظمای لرزون و هراسون که از ترس رپتو پتو شدن به دست مردم ایران،‌ طبل موشکی و منطقه ای رو گذاشته رو سرش و حالا نکوب و کی بکوب:
خامنه‌ای: : هیچکدام از این بازوهای قدرت نباید به نفع بازوهای دیگر قطع بشود حق نداریم ما هیچ کدام از این عناصر قدرت را به خیال اینکه مثلاً با فلان عنصر دیگر منافی است این را قطع کنیم
موشکاف: عظما خیال می کرد نظام لکنته اش رو یه دست کرده اما اینطور که پیداس وضع خرابتر از این حرفاس. پشت پرده اونقدر به عظما سیخ و سمبه میزنن که مجبوره اینطوری جوابشون رو بده:
تلویزیون رژیم: اگر کسی پیشنهاد بکند که ما قدرت دفاعی خودمان را کم کنیم که دشمنان روی ما حساس نشوند از این ناشیانه تر و ساده لوحانه تر به نظر بنده چیزی نیست حضور در مسائل منطقه این عمق راهبردی ماست این خودش وسیله استحکام نظام است یک نوع قدرت نظام است چطور ما از دست بدهیم وقتی یک چنین چیزی را می‌توانیم داشته باشیم باید داشته باشیم.
موشکاف:‌ ای نابکار! داره می‌گه بی‌خیال که مردم گشنه‌ن و برای سیرکردن خودشون سطلهای زباله رو می‌گردن، ولی گوشة اتمی و موشکی نباید خش ورداره! اما ای عظمای حروم لقمه اتمی متمی و موشکی پوشکی دردی ازت دوا نمی کنه. اصل قضیه همونایی آن که خودت می‌دونی! کف خیابون همه اینا رو از دماغت در میارن. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۸اسفند۱۴۰۰ ـ پاسدار خالیباف تو مجلس با دارامب و دورمب اعلام کرد ته کار بودجه سال بعد را بستند
خامنه‌ای خطاب به خبرگان ارتجاع: اگر اجازه داده می‌شد بازوهای قدرت نظام را قطع کنند امروز کشور مواجه با یک خطرات بزرگی می‌شد
لطفا به اشتراک بگذارید: