مهسا کمالی ستاره تیم مس رفسنجان به دلیل نشان دادن عبارت STOP WAR روی تی شرتش توبیخ شد!

در مسابقات فوتسال بانوان رخ داد: مهسا کمالی ستاره تیم مس رفسنجان به دلیل نشان دادن عبارت STOP WAR روی تی شرتش توبیخ شد! ـ ۲۲اسفند۱۴۰۰
مهسا کمالی، ملی‌پوش بازیکن فوتسال زنان و باشگاه مس رفسنجان، به دلیل به نمایش گذاشتن پیراهنی با شعار «جنگ را متوقف کنید» پس از گلزنی در رقابت‌های باشگاهی ایران، به کمیته انضباطی احضار شد.

باشگاه مس رفسنجان نیز در بیانیه‌ای، اقدام خانم کمالی در واکنش به تهاجم نظامی روسیه به اوکراین را رفتاری «احساسی و شخصی» خواند و گفت که با او «برخورد قاطع» خواهد شد.

در جریان بازی دو تیم مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال زنان ایران که روز ۱۳ اسفند برگزار شد، مهسا کمالی پس از گلزنی به تیم حریف، پیراهنی را که در زیر لباس تیم باشگاهی خود به تن داشت، با درخواست توقف جنگ در اوکراین به نمایش گذاشت.

در بیانیه باشگاه مس رفسنجان آمده است که «رسالت و سیاست باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان حرکت در جریانات سیاسی نیست» و از همین رو، طبق قوانین و مقررات این باشگاه، خانم کمالی به کمیته انضباطی احضار شده است.

مهسا کمالی متولد ۲۵ مرداد ۱۳۷۳ و اهل زنجان است. او به همراه تیم ملی فوتسال زنان ایران در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب عنوان قهرمان جام فوتسال زنان آسیا شد.

مطالب مرتبط
چرا رسانه‌های حکومتی هیچی از مقاومت حماسی مردم اوکراین نمی‌گویند؟
جنگ در اوکراین مقاومت ارتش و مردم ادامه بحران بین‌المللی میان پرده - شنبه ۲۱ اسفند
لطفا به اشتراک بگذارید: