موشکاف ۲۴اسفند۱۴۰۰ ـ دم همه جوونهای هموطنم گرم که یه چهارشنبه سوری اساسی رو تدارک دیدن

دم همه جوونهای هموطنم گرم که یه چهارشنبه سوری اساسی رو تدارک دیدن ـ موشکاف ۲۴اسفند۱۴۰۰
موشکاف:‌ سلام به رفقای خوب و با مرام خودم! دم همه جوونهای هموطنم گرم که یه چهارشنبه سوری اساسی رو تدارک دیدن بله رفقا تو روزایی که ملت تو خیابونای ایران، زیر ریش و سیبیل عظما فندک گرفتن، ببینید این سگ و سیله های ولایت برای جفتک پرونی های موشکیشون چه بازارگرمی ای می کنن.
‌پاسدار ظهره وند: و یک رژیمی که ضد امنیت عراق است. داعش رو درست کرده. علیه فلسطین هست. وقتی میاد تو اربیل ایستگاه میزنه. وقتی شما خبر ندارید ما مجبوریم وارد بشیم کارمون رو انجام بدیم. هشداری بود به بغداد که حواست جمع باشه زیر گوشت چی میگذره. شما به جای اینکه بگید نقض حاکمیت بشه. حاکمیت خودت رو اعمال کن. بنابراین ما مجبوریم برای امنیت خودمون این کار رو انجام بدیم.
موشکاف:‌ زرشک! رو که نیست سنگ پای قزوینه! میگه چون اون کشور مراقب حاکمیتش نیست ما مجبور شدیم وارد بشیم و موشک بزنیم بهش. یکی نیست به این نفله بگه قاچ زینو تو تهران و کرمونشاه و داخل کشور بچسب، تاخت و تاز تو عراق و کردستان عراق و کشورهای همسایه پیشکش! تو نمیخواد فکر امنیت کشورای دیگه باشی. خیابونای تهران هم پیشکش! فکر امنیت سایتای عظما باش که چپ و راست دارن خط خطیش می کنن:
موشکاف:‌ جیغ سایتهای حکومتی هم دراومده و مدام در حال جلز و ولزن. هاهاها

باز هم حمله هکری به کشور؛ این بار سایت وزارت ارشاد و باز هم ردی از مجاهدین ..تاکنون توضیح رسمی از سوی مسوولان امر در این زمینه داده نشده است. .چندی پیش نیز در اتفاقی مشابه، برخی شبکه‌های صداوسیما و همچنین تلویزیون تعاملی تلوبیون وابسته به این سازمان، هک شدند‌.

موشکاف: بنازم به هموطنای با صفا و کانونهای شورشی که فضای مجازی و فضای حقیقی عظما رو به هم دوختن! ببینید برو بچه های کرمانشاه چه کولاکی کردن:‌
موشکاف: درود و صد درود! اینجاس که معلوم میشه جفتک پرونی های موشکی عظما تا کجا کشکیه و از این چیزا آبی براش گرم نمی‌شه و چیزی جز دست و پا زدن تو باتلاق بدبختیا نیست. ولی فقیهی که زیر عمامه اش چنین آتیشی روشنه، بهتره عمامه رو بچسبه و الکی قمپز موشکی در نکنه. هاهاها...مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۳اسفند۱۴۰۰ ـ عظما این دم آخری به فکر جفتک پرونی های موشکی افتاده
کارزار ملی چهارشنبه‌سوری – گزارش برگزاری آئین چهارشنبه‌سوری در شهرهای میهن - به آتش کشیدن تصاویر خامنه‌ای و خمینی + توئیت خانم مریم رجوی
لطفا به اشتراک بگذارید: