موشکاف ۲۷اسفند۱۴۰۰ ـ سر گاو عظما تو خمره مذاکرات وین گیر کرده و گاوگیجه گرفته

سر گاو عظما تو خمره مذاکرات وین گیر کرده و گاوگیجه گرفته ـ موشکاف ۲۷اسفند۱۴۰۰
موشکاف:‌ سلام به رفقای با مرام و با صفای موشکاف !...امشب میخوایم هم درباره گیر کردن سر گاو عظما تو خمره مذاکرات براتون بگم هم از گاوگیجه ای که بهش دچار شدن. از یه طرف چند روز پیش حرفشون این بود که روسیه توافق رو به گروگان گرفته و مانع اصلی روسیه اس و از این جور حرفها.
پوتین برای کاهش فشارهای جنگ اوکراین و پیدا کردن مفری برای فرار از تحریم‌ها، به ریسک خطرناکی دست زده و یکی از مهم‌ترین توافقات بین‌المللی در عدم اشاعه را گروگان جنگ در اوکراین کرده است؛ ... وزرای خارجه سه کشور اروپا انگشت اتهام در توقف مذکرات را به‌سوی عامل خارجی نشانه رفته‌اند که به‌طور مشخصی مقصود آنها روسیه است.
موشکاف: خلاصه این دادار دودورا ادامه داشت تا بعد معلوم شد اینا همه کشک بوده و روسیه گفته بابا اینقدر به سیبیل ما بند نکنید. ما تضمینایی که میخواستیم رو گرفتیم.
یک دیپلمات ارشد غربی عصر سه‌شنبه گفت که میخائیل اولیانوف، مذاکره‌کننده ارشد روسیه در گفتگوهای وین، به اتحادیه اروپا اطلاع داده است که ....روسیه نسبت به تضمین پروژه‌های هسته‌ای راضی است و هیچ چیز دیگری نمی‌خواهد». وی افزود: «بنابراین می‌توانیم مذاکراتی را که اکنون منحصراً ایران و آمریکاست ادامه دهیم.»

موشکاف: هاهاها....معلوم شد کرم از خود درخته. حالا عظمای شاخ شکسته! بهونه روسیه هم که از دستت در اومد. پس چه مرگته؟ چرا زهرو کوفت نمی کنی؟ از چی می ترسی؟

هر زمان که به توافق در زمینه دو خط قرمز نزدیک بشویم تیم ما و آقای باقری در وین حضور پیدا خواهد کرد. اگر آمریکا اراده لازم رو برای حل و فصل دو موضوع باقیمانده داشته باشه ما آماده هستیم که با حضور وزرا در وین جمعبندی پایانی رو داشته باشیم و به نقطه توافق برسیم.
موشکاف: منظورش از خط قرمز درآوردن سپاه ماستداران از لیست تروریستیه. آره دیگه سپاه ماستداران رو در نیارن کی رو دربیارن؟ (با لحن) اصلا این طفل معصومو چه به تروریسم؟ این طفلکی یا تو کار موشک پرونیه یا تو بازی ترکوندن بمب تو در و همسایه‌س! این چیزا هم که اصلا ربطی به تروریسم نداره . تفریحات سالمه!!. هاهاها. حالا رفقا عظما رو باشین که تو کجا گیر کرده، نوشداروی خلاصی از تحریما و خفگی، زهره! خدا هیچ شغالی رو به روزگار عظما دچار نکنه! بلند بگو الهی آمین! هاهاها. زت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۴اسفند۱۴۰۰ ـ دم همه جوونهای هموطنم گرم که یه چهارشنبه سوری اساسی رو تدارک دیدن
مذاکرات وین و نظام سردرگم و در گل مانده
لطفا به اشتراک بگذارید: