شعار سال خامنه‌ای ـ تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین

تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ـ شعار سال خامنه‌ای ـ ۵فروردین۱۴۰۱
خامنه‌ای در پیام سال خود در سال جدید، اعتراف کرد که تنگی معیشت، گرانی و تورم، سخت‌ترین و مهم‌ترین تلخی کشور در سال بوده و رفع آن به این زودی واقع‌بینانه نیست.

وی در تمجید از دولت رئیسی جلاد، آن‌را دولتی مردمی توصیف کرد که دارای ریل جداگانه‌ای غیر از دولت قبلی است و با وارونه جلوه دادن تحریم نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم گفت: انتخابات حقیقتاً مهم بود، بزرگ بود. این یکی از فرازها و اوجهای نظام بود.

ولی فقیه ارتجاع امسال را تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامید و در عین‌حال با سرخوردگی گفت که در بعضی سال‌ها کم‌کاریهایی (در مورد رسیدن به اهداف تعیین‌شده) وجود داشته.

خامنه‌ای ۲۹فروردین ۱۴۰۰: «اشاره کنم به چند اوج از حوادث ملّت ایران، چند فراز، چند شیرینی بزرگ که یکی از آنها مسأله انتخابات بود! انتخابات حقیقتاً مهم بود، بزرگ بود. در عین شدّت بیماری همه‌گیر، بیماری کرونا در اوایل سال۱۴۰۰، مردم آمدند پای صندوقهای رأی، و رأی دادند. خیلی مهم است.

خب دولتی تازه‌نفس به میدان آمد که آن‌طوری که قرائن نشان می‌دهد، دولتی مردمی! و علاقه‌مند به حرکتها و هدفهای مردمی و دارای ریل جداگانه‌ای غیر از دولت محترم قبلی در حال حرکت هستند... . این یکی از فرازها و اوجهای حوادث ملّت ایران بود.


مطالب مرتبط
بشارت سرنگونی آخوندها ـ نوروز ۱۴۰۱ بر همه هموطنان مبارک
خامنه‌ای؛ اعتراف به تنگی معیشت، به‌عنوان سخت‌ترین و مهم‌ترین تلخی کشور که رفع آن به این زودی واقع‌بینانه نیست
لطفا به اشتراک بگذارید: