موشکاف ۷فروردین۱۴۰۰ ـ اسم مسخره ای که عظما روی سال ۱۴۰۱ گذاشت، آخوندها رو حسابی گیج و ویج کرده

اسم مسخره ای که عظما روی سال ۱۴۰۱ گذاشت، آخوندها رو حسابی گیج و ویج کرده ـ موشکاف ۷فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام رفقا! حال و احوالتون چطوره؟ این اسم مسخره ای که عظما روی سال ۱۴۰۱ گذاشت، آخوندها رو حسابی گیج و ویج کرده هاهاها یعنی عظما یه اسمی رو امسال گذاشته که این مشنگا تا آخر سال هم که روضه بخونن باز پرت و پلا میگن:
امروز در اکثر جاهای حساس دنیای غرب دانشمندان ایرانی دارن کار می کنن چرا کاری کردیم که اینها برند و چرا باید سستی بکنیم تا این مغزهای متفکر این انسانهای فرزانه از مملکت مجبور بشن خارج بشن.
موشکاف: هاهاها این قرار بود از اسم گذاری عظما تعریف کنه اما هیچی نشده زد تو خط اعتراف. حالا بقیه اش رو گوش کنید این قسمتش جیگر عظما کباب می کنه که کباب بشه الهی:‌
جوانهای فارغ التحصیل که بعضا تو دانشگاههای غیر دولتی میلیونها تومن هزینه تحصیل رو داده اند. دکترا شدن بیکارند. این چیزیه که رنج میده به رهبر.
موشکاف: لابد اینجا هم دکترا مقصرن که با بیکاریشون به عظما رنج دادن. حالا بشنوید از راه حل عظما از زبون یکی دیگه از گماشته‌هاش تو جمعه‌بازار برای پایان دادن به این رنجها:‌
اولین اثر و نتیجه مراکز دانش بنیان و این مراکز علمی که همه از نخبگان کشور در اونجا جمع می شوند این است که موجب می شود محصولات جدیدی توسعه پیدا کنند. دو تشخیص و بهره برداری از ظرفیتهای کارآفرینی ما خواهیم داشت.
کلام:‌ د بیاه! کار آفرینی؟! حروم لقمه‌‌ها شما که هر چی‌ نخبه و هر چی سرمایه بود از کشور فراری دادین. بقیه رو هم که با سیاستهاتون درب و داغون کردید. حالا دم از دانش بنیان می‌زنین؟! بیا این عضو استبل ولایته که میگه این کشکیات و شعار بافیها واسة عظما تنبون نمی‌شه!
مسعود پزشکیان... در پاسخ به این سوال که چرا شعار « تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» امسال توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: ...تصور می‌کنم در اجرای این شعار مسئولان به مشکل بخورند. چراکه مصوبات مجلس، بیشتر دانشگاه‌ها را با مشکل مواجه کرده است نمی‌شود کسانی را که می‌فهمند، می‌دانند و عالم هستند را با کسانی که نمی‌دانند و نمی‌فهمند هماهنگ کنید.
موشکاف: بله رفقا! وقتی عظما قمپز دانش بنیان در می کنه منظورش چپاول بنیانه برای امنیت خودش و موشک سازی و این چیزا. مردم ایران و کانونای شورشی هم با یه سال آتش بنیان جواب عظما و سگه و سیله هاشو میدن. هاهاها مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۳فروردین۱۴۰۰ ـ برنامه بهاری آقای موشکاف
خامنه‌ای؛ اعتراف به تنگی معیشت، به‌عنوان سخت‌ترین و مهم‌ترین تلخی کشور که رفع آن به این زودی واقع‌بینانه نیست
لطفا به اشتراک بگذارید: