موشکاف ۸فروردین۱۴۰۰ ـ هنوز یه هفته از شروع سال جدید نگذشته،‌ بزبیاری های عظما شروع شده

هنوز یه هفته از شروع سال جدید نگذشته،‌ بزبیاری های عظما شروع شده ـ موشکاف ۸فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام به رفقای با مرام خودم!..هنوز یه هفته از شروع سال جدید نگذشته،‌ بزبیاری های عظما شروع شده. نظامی که قرار بود یکدست بشه حالا شده مثل جیگر زلیخا...هاهاها..
‌ امیرعبداللهیان تلویزیون رژیم – ۶ فروردین
البته مقامات عالیرتبه سپاه در کشور به ما در وزارت امورخارجه یک نکته‌ای را همواره یادآوری می‌کنند و آنها می‌گویند که شما در راستای منافع کشور هر آنچه را که لازم هست انجام بدهید و اگر به نقطه‌یی رسیدید که موضوع سپاه مطرح بود، موضوع سپاه نباید مانعی برای شما باشد، این را می گویند به نظر من در واقع به نوعی مقامات عالی سپاه دارند از خودگذشتگی نشان می دهند!! و ایثارگری خودشان را به حد اعلا میرسانند
موشکاف: این یارو امیرعبداللهیان با یه فقره ویراژ ولایی، تلویحا گفت که میخوان بی خیال بیرون آوردن سپاه از لیست بشن و زهر رو بندازن بالا...یه هندونه ایثارگری هم گذاشت زیر بغل پاسدارا تا یه ماست و شیره‌یی رو قضیه بماله و بره. اما یه دفعه شریعتمداری مثل خرمگس معرکه پرید وسط و گفت چه غلطا!...تو کیشمیشی؟ هاهاها
‌پاسدار شریعتمداری ¬ـ خبرگزاری فارس ۶ فروردین ۱۴۰۱
اکنون این سئوال از آقای امیر عبداللهیان در میان است که اگر آنگونه که به درستی اعلام کرده اید « بایستی جایگاه سپاه و نقش سپاه و شان قانونی سپاه به عنوان مهمترین بخش امنیتی و دفاعی کشور ما مورد توجه قرار بگیرد» چگونه می توان امنیت کشور و مردم این مرز و بوم را با آمریکای جنایتکار تاخت زد؟!اشتباه دیگر حضرتعالی آن است که « تسلیم » را به خطا « ایثار » نامیده اید و بدتر این که این تسلیم را به فرماندهان سپاه نسبت داده اید.
موشکاف: شریعتمداری بعد از این لگد پرانی به عبداللهیان گفت زود باش بیا حرفی که گفتی رو پس بگیر! عبداللهیان هم گفت این خبرا نیست! خیلی هم با دقت حرف زدم؛ برو مصاحبه رو دوباره بخون...هاهاها...:

امیرعبداللهیان ـ سایت حکومتی ایرنا- ۷ فروردین ۱۴۰۱
روشن است که از این واضح تر نمی شد صحبت کرد. ...آنچه گفته شد رویکرد فرماندهان عالی است که حتی لحظه ای تامین و حفاظت از منافع ملت به شرط دستیابی به یک توافق خوب، قوی و پایدار عقب نیفتد... چنین توافقی فقط با رعایت کامل خطوط قرمز و بدیهیاتٍ چنین توافقی می تواند حاصل شود و لذا برداشت دور از ذهن و بعیدی که برخی از عزیزان از صحبت های دیروز کرده اند، نادرست است و موضوع اصلا عبور و یا مصالحه بر سر خطوط قرمز نیست توصیه ام مرور دوباره مصاحبه دیروز است.
موشکاف: خلاصه که هر کدومشون یه طرف عبای عظما رو گرفتن...حالا بکش کی نکش...هاهاها..معلومه شغال ولایت بدجوری توی راه آب برجام گیر کرده. خدا نصیب گرگ بیابون نکنه. هاهاها. این هم از وضعیت قمردر عقرب عظما تو دوران رپتوپتینا. ...هاهاها..مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۷فروردین۱۴۰۰ ـ اسم مسخره ای که عظما روی سال ۱۴۰۱ گذاشت، آخوندها رو حسابی گیج و ویج کرده
منازعهٔ دو گماشتهٔ خامنه‌ای بر نعش برجام
لطفا به اشتراک بگذارید: