موشکاف ۱۲فروردین۱۴۰۰ ـ بنازم به شیر زنای ایرانی که عظما رو بدجوری گیر انداختن

بنازم به شیر زنای ایرانی که عظما رو بدجوری گیر انداختن ـ موشکاف ۱۲فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و با صفای خودم! بنازم به شیر زنای ایرانی که عظما رو بدجوری گیر انداختن. از وقتی که فیلم وحشی گری سگ و سیله های خامنه ای علیه زنهای هموطنمون تو فضای مجازی پخش شده آخوندا حسابی به حول ولا افتادن. خبیثی پاک لالمونی گرفت و وزیر کشورش رو فرستاد تا با خالی بندی قضیه رو فیصله بده:
وحیدی درباره سوالی پیرامون فروش بلیت های تقلبی، تاکید کرد: دو کافی‌نت اقدام به فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای بازی تیم ملی فوتبال ایران کرده بودند در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای بازی بودند.
...در موضوع گاز اشک‎آور نیز باید بررسی‎های لازم انجام شود.
موشکاف: این مشنگ فکر کرده با گله بسیجی ها طرفه! اون ده هزار نفری که مجاز به تماشای بازی بودن فقط مردا بودن؟ از یه طرف به سگای زنجیریت دستور میدی که به خانمها گاز فلفل بزنن بعد از این طرف دنبال بررسی گاز اشک آوری؟ برو پاسدار! خودتی! خبر نداری سایتای خودتون هم اعتراف کردن که از ترستون ورود زنها رو ممنوع کردید؟
مدیریت امور از دست متصدیان امر خارج شده بود و در چنین شرایطی حتما ورود بانوان به ورزشگاه می توانست مشکلات بیشتری ایجاد کند.
موشکاف:‌ حالا بشنوید از تلویزیون خامنه ای که طبق معمول تلاش می‌کنه این افتضاح رو ماله کشی اما ترسش از دشمنای نظام رو برملا می کنه:
قصد داریم حواشی این بازی که بنظر میرسد بیشتر ناشی از یک بی تدبیریهای مدیریتی بوده را بررسی کنیم
گزارش: تصویری از بیرون ورزشگاه مشهد و بانوانی که اجازه ورود نداشتند خرید بلیط جعلی! یا نبود زیر ساخت کافی.
یک خانم: تمام خانمهایی که اینجا هستند همه شان بلیط گرفتند.

به هر دلیلی اتفاقی افتاد که پای رئیس جمهور و از طرف دیگر رئیس مجلس را به ماجرا باز کرد تا دستور بررسی دقیق حواشی پیش امده را صادر کند

یا مدتی قبل باز هم موضوعی دستاویزی برای این شبکه ها می شود تا تلاش شود نام ایران در ورزش جهان برده نشود
بهرام مودت: اخراج بکنند از المپیک از مسابقات جهانی.
موشکاف: دددی دی دی! که این طور؟! فقط یه سوءمدیریت بوده؟ هان؟! حالا خوبه قبلا خود بوفالوی ولایت قضیه رو لو داده بود:
علم الهدی: اما اگر بنا شد در کنار این اجرای برنامه ورزش قهرمانی یه عده دختر و پسر جمع بشن. یه عده دختر و زن سوت بکشن به هوا بپرن. این میشه ابتذال. و ابتذال گناه است.
موشکاف: بله رفقا ترس اینا از اینه که در دیوار اختناق شکاف ایجاد بشه و ملت بزنن کل تخت و بخت عظما و عبا عمامه شو جرواجر کنن. اما بدبختا خبر ندارن که هرجای نظام رو بگیرن مثل لحاف ملا نصرالدین از یه جای دیگه جر می‌خوره هاهاها...مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۰فروردین۱۴۰۰ ـ پرده برداری از رسوایی و کثافتکاری در فضای مجازی
ضد و نقیض‌گویی در مورد سرکوب زنان در مشهد
لطفا به اشتراک بگذارید: