موشکاف ۱۳فروردین۱۴۰۰ ـ سگ و سیله های عظما خودشون رو به در و دیوار می کوبن تا قضیه استادیوم مشهد ماستمالی کنن

سگ و سیله های عظما خودشون رو به در و دیوار می کوبن تا قضیه استادیوم مشهد ماستمالی کنن ـ موشکاف ۱۳فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام به رفقای عزیز خودم! چند روزی هست که سگ و سیله های عظما خودشون رو به در و دیوار می کوبن تا یه جوری قضیه استادیوم مشهدو ماستمالی کنن اما هرچی بیشتر زور می زنن وضعیت خرابتر میشه. ته خط، خبیثی خودش مجبور شد دهن باز کنه و حرف آخر رو بزنه!
رئیسی درباره اتفاقات مسابقه فوتبال ایران و لبنان گفت تعارضی در تصمیم‌گیری‌ها در مشهد وجود ندارد؛ برخی کوتاهی‌هایی در نحوه اجرای تصمیمات دارند. دستگاه‌ها نباید عملکرد سلیقه‌ای داشته باشند؛ باید از سیاست‌های نظام تبعیت کنند.
موشکاف: هاهاها...پس بلیط جعلی و بررسی گاز فلفل و این اراجیف همه اش کشک بود؟ ببینید چه فشاری به عظما اومده که مجبور شده خود خبیثی رو به صحنه بفرسته و بگه این سیاستهای نظامه همه هم باید تبعیت کنن. بله دیگه اصلا عظما خبیثی رو واسه همین آورده تا به قول خودش تعارض تو تصمیم گیریا یعنی همون شکاف رو هم بیاره. حالا ببینید پدرزن همین خبیثی چی میگه:
آخوند علم الهدی- جمعه بازار خامنه ای در مشهد- ۱۲ فروردین ۱۴۰۱: بعضی افراد رو بخاطر حمایت از حجاب و برخورد با بی‌حجابی ضد زن معرفی می‌کنند. به‌خاطر نهی از منکر از ابتذال اینها را با خشونت معرفی می‌کنند. اینها دشمنان خدا هستند دشمنان اسلام هستن یعنی آنها می‌بینند فقط اسلامیت نظام چون با جریان ناهنجاریهای دینی و بی‌عفتیهای دینی ممکن هست ضربه بخورد لذا اگر کسی بخواهد از این جریان حمایت بکنند به او می‌گویند ضد زن یا به او می‌گویند با خشونت! ما مسلمان هستیم نظام، نظام اسلامی هست در این نظام اسلامی حرام نباید به‌رسمیت شناخته بشود.
موشکاف: دم همه شیرزنا و شیردخترای ایرانی گرم که تا همینجای کار عمامه آخوندا رو حسابی پریشون کردن و نه تنها حرام آخوندها رو به رسمیت نشناختن، بلکه هنجارهای عظما رو هم زدن درب و داغون کردن. این دو جمله رو هم از وزیر کشور خبیثی بشنوید:

پاسدار وحیدی وزیر کشور آخوند رئیسی – ۱۰ فروردین: افراد دیگری تلاش کرده بودند که وارد ورزشگاه بشوند خب طبیعتا فرماندهی انتظامی موظف بوده که جلوگیری این بطور طبیعی نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خودش را انجام داده لازم به بررسی جزئیاتش هم انشاالله بعد از بررسی جزئیات به استحضار ملت عزیزمان خواهد رسید.
موشکاف: بله دیگه! گاز فلفل زدن به مردم هم بخشی از وظیفه ذاتی این وحوشه. بله رفقا! نه تنها وظیفه ذاتی این جماعت همین وحشیگری هاس، بلکه وظیفة ذاتی خبیثی و دولتش هم همین زدن و بستن و اعدام کردنه؛‌ چون خودشون خوب میدونن که اگه یه قدم کوتاه بیان،‌ملت می ریزن کل نظامو رپتو پتوشون می کنن. مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۲فروردین۱۴۰۰ ـ بنازم به شیر زنای ایرانی که عظما رو بدجوری گیر انداختن
نمای روز ـ حمله به زنان در مشهد و وحشت آخوندها
لطفا به اشتراک بگذارید: