موشکاف ۱۴فروردین۱۴۰۰ ـ اگه این نظام نبود این آخوند شیش کلاسه قاتل چطوری می تونست رئیس جمهور بشه؟

اگه این نظام نبود این آخوند شیش کلاسه قاتل چطوری می تونست رئیس جمهور بشه؟ ـ موشکاف ۱۴فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام و درود به رفقای عزیز و با مرام! آخوند خبیثی که خودش خوب میدونه آخرین رئیس‌جمهور این نظام پابگوره... توی چند روز گذشته تا دلتون بخواد برای خودش و عظما پپسی و کانادا باز کرد و قرون صدقه نظام آش و لاش ولایت رفت:

آخوند رئیسی ـ خبرگزاری مهر ۱۲فروردین

روز ۱۲فروردین روز بسیار مهم و مبارکی در تاریخ انقلاب است. هیچ نعمتی بالاتر از نعمت جمهوری اسلامی نیست.... اگر تمام نعمت ها داده می‌شد اما نعمت ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر این کشور نبود، کشور ما هم یک کشور مدعی توسعه یافتگی فقط در اقتصاد می شد.

موشکاف: بله!... این یکی رو‌راست میگه. اگه این نظام نبود این آخوند شیش کلاسه قاتل چطوری می‌تونست رئیس‌جمهور بشه؟ خودش و پدر زنش و فک و فامیلاش و همهٔ سگ و سیله‌های عمامه‌دار و بی‌عمامهٔ عظما دارن تو پول غلت میزنن معلومه که این نظام براشون نعمته. حالا اگه این نظام برای مردم ایران مایه زحمت و مصیبته دیگه خودشون می دونن.

آخوند رئیسی ـ تلویزیون رژیم ـ ۱۱فروردین

بزرگترین نعمت برای این کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی است هیچ نعمتی بالاتر از نعمت جمهوری اسلامی نیست این جمله که از حضرت امام رضوان الله... نقل می‌شود که حفظ نظام از اوجب واجبات است ظاهراً از ندارد حفظ نظام اوجب واجبات است اگر حفظ نظام اوجب واجبات باشد که این طور هست باید نسبت به این حفظ اوجب واجبات برنامه‌ریزی و تلاش صورت بگیرد.
موشکاف: هاهاها دیگه از این رسواتر نمی‌تونست به وضعیت درب و داغون نظام اعتراف کنه. میگه یه وقت فکر نکنید حفظ نظام یکی از اوجب واجباته‌ها نه... . «از» نداره... اوجب واجباته. یعنی واجبتر از این نیست. راستی چی شده که اینا اینطوری به حول و ولا افتادن‌؟ از اون طرف خرچنگ ولایت هم اینجوری جلز و ولز می‌کنه:

آخوند احمد خاتمی ـ تلویزیون رژیم ـ ۱۱فروردین

آنهایی که در برابر ولایت فقیه می‌ایستند به‌معنای دقیق کلمه ضد ولایت فقیه هستند و مرگ بر ضد ولایت فقیه یعنی مرگ بر این ها

موشکاف: بله رفقا! معلومه که هم از نفرت مردم وحشت دارن هم از سگ دعواهای درونی خودشون. به‌خاطر همین هم هست که بگیر و ببند راه می‌اندازن و پاچه ملتو می‌گیره:

آخوند رئیسی ـ خبرگزاری مهر ۱۲فروردین

قریب به ۲۸دستگاه در موضوع عفاف و حجاب مسئولیت دارند. کار فرهنگی در زمینه حجاب تقدم بر کار قهری دارد.

موشکاف: این هم از نظامی که حفظش اوجب واجباته و بزرگترین نعمت برای آخونداس. نظامی که برای حفظش فقط یه قلم ۲۸دستگاه راه اندختن که زنان و دختران رو سرکوب کنن. اما از اون طرف برای مردم ایران هم رپت پتو کردن این آخوندا اوجب واجباته... مرحمت زیاد رفقا.مطالب مرتبط
موشکاف ۱۳فروردین۱۴۰۰ ـ سگ و سیله های عظما خودشون رو به در و دیوار می کوبن تا قضیه استادیوم مشهد ماستمالی کنن
پروژه رئیسی و شکست خامنه‌ای
لطفا به اشتراک بگذارید: