موشکاف ۱۷فروردین۱۴۰۰ ـ معلوم نیست تو نظام چه اتفاقی افتاده که هی وعده کشکی دانش بنیان میدن

معلوم نیست تو نظام چه اتفاقی افتاده که اره و اوره به خط شدن و هی وعده کشکی دانش بنیان میدنـ موشکاف ۱۷فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام به همه رفقای عزیز و با مرام! این یکی دو روزه معلوم نیست تو نظام چه اتفاقی افتاده که اره و اوره و شمسی کوره به خط شدن و هی وعده کشکی دانش بنیان میدن هاهاها. مثلا وزیر نیروی خبیثی یه مشت وعده سر خرمن رو قطار کرده یه دانش بنیان هم به دمبش بسته و اینجوری سر بسیجی ها رو شیره مالیده:‌
گوینده رژیم: افزایش ظرفیت نیروگاهی کشور با استفاده از روشهای دانش بنیان. وزیر نیرو پس از حضور در کمیسیون انرژی مجلس گفت بدون اضافه کردن سوخت و بدون سرمایه گذاری گسترده ۱۰۰۰ مگاوات به ظرفیت نیروگاهها اضافه کردیم.
محرابیان:‌ پیش بینی شده مجموعا ۶۰۰۰ مگاوات به ظرفیت نیروگاهی کشور اضافه بشود. ۴۵۰۰ مگاوات اون در چارچوب طرح های نیروگاههای حرارتی هست که تا تابستان بهره برداری میرسه.

موشکاف: کی به کیه؟ تاریکیه! اینم لابد از معجزات اون گور بگوریه که بدون پول و بدون سوخت با کشک برق تولید می‌کنن! شش هزار مگاوات و ۴۵۰۰ مگاوات و بعد هم میگه روشهامون دانش بنیانه!..بزک نمیر بهار میاد، کمبوزه با خیار میاد. از اون طرف وزیر آموزش و پرورششون هم برای اینکه عقب نیافته این پرت و پلاها رو سر هم کرد:

گوینده رژیم : ساخت مدارس دانش بنیان خلاقیت دانش آموزان را افزایش میدهد. به گفته وزیر آموزش و پروزش سند بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه فعالیتهای حوزه تعلیم و تربیت است. آقای نوری با تأکید بر عوامل موثر بر فضاهای آموزشی گفت باید شرایط شکوفایی استعداد اونها رو فراهم کنیم.

موشکاف: به این می‌گن کشک درمانی؟ تو بیا بگو با این همه بازمانده از تحصیل چیکار کردی؟ بیا بگو با این همه پولی که از ملت گرفتی چیکار کردی؟ تو بیا بگو حقوق معلما کجا رفت؟ می بینید رفقا؟ یه دانش بنیان میگه و د برو که رفتی! اینجا بود که وزیر کار خبیثی هم مثل خرمگس معرکه خودشو انداخت وسط و اونم واسة خودش یه کشک و پوشال دیگه بافت:

گوینده رژیم: آماده شدن بسته توسعه اشتغال در سال جدید. وزیر تعاون کار و رفاه گفت این بسته برای تثبیت و توسعه اشتغال است که با تصویب در هیئت دولت جزئیات اون رو به زودی به اطلاع کارفرمایان می رسانیم.
عبدالملکی: ‌ تمام دستگاههایی که در زمینه اشتغال فرصت شغلی ایجاد می کنن. کد ملی ثبت میشه و اگر تایید شد به عنوان یک شغل ایجاد شده در نظر گرفته میشه.

موشکاف: هاهاها آقایون بفرمایید خانما بفرمایین یک حراج بیسابقه از عضی ورپریده سبد دانش بنیان، برق دانش بنیان، مدرسه دانش بنیان! دمپایی دانش بنیان...کشک دانش بنیان! نظام نگو مسخره بازار بگو.. میگم دوستان.یکی نیست به خبیثی بگه تویی که وزیرات همه دانش بنیان شدن، ‌پس چرا تو استبل ولایت میخوان استیضاحشون کنن؟ معلومه کفگیر عظی بدجوری خورده، حالا می‌خوان با حلواحلوا کردن دهنشون رو شیرین کنند. هاهاها. مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۶فروردین۱۴۰۰ ـ ببینید هنوز یه سال نشده تو استبل ولایت چه خبره
تورم و گرانی سرسام‌آور و کارگران بدون افطاری
لطفا به اشتراک بگذارید: