موشکاف ۱۸فروردین۱۴۰۰ ـ دوستان بیاید ببینیم نظام ولایت به چه روزی اوفتاده

دوستان بیاید ببینیم نظام ولایت به چه روزی اوفتاده ـ موشکاف ۱۸فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام به رفقای عزیز خودم! دوستان بیاید ببینیم نظام ولایت به چه روزی افتاده. نظامی که قرار بود مجلس و دولتش یکدست بشه حالا روزی نیست که تو سر و کله همدیگه نزنن. یکی از سگ و سیله های مجلسی وضعیت آش و لاش اقتصادی رو به رخ رئیسی می کشه و اینطوری میگه:‌
نظری خانقا عضو مجلس ارتجاع:‌ ببینید الان مردم گرفتاریهای اساسی دارند. گرانیها دیگه ساعتی شده. از دولت قبل به شدت گله مند بودیم که نمیتونی کنترل کنی. کالاهای اساسی گران میشوند. دولت ضعیف عمل می کنه. این دولت در همان ریل دولت قبلی داره حرکت می کنه.

من از دولت بخصوص ریاست محترم جمهوری خواهشم این است که نگذارند انتقاداتی که به دولت قبلی می شد در خصوص بی توجهی به معیشت مردم گریبانگیر این دولت هم بشود.
موشکاف: هاهاها وقتی که میگه مواظب باشید گریبانگیر نشه منظورش اینه که گریبانگیرشون شده. حالا بشنوید از این یکی که تا دیروز پاچه خواری وزرای خبیثی رو می کرده حالا ببینین به رئیسی چی می‌گه هاهاها :
محمد نژاد عضو مجلس: ‌‌‌آیا فکر نمی کنید تعدادی از وزرای شما در حد یک دولتمرد حاضر نشده اند؟‌آیا بهتر نیست کلید تعدادی از وزارت خانه ها را به دست دیگرانی بسپارید که ظرفیت را بشناسند و شناخت کافی داشته باشند. آقای رئیس جمهور مسئولین و کارگزاران به اندازه کافی پای کار نیستند.
موشکاف: آخه بابا بیله دیگ بیله چغندر! خب خبیثی دروغگوی شیش کلاسه همینا هم باید وزیراش باشن دیگه! حالا بریم سراغ یکی دیگه از اعضای ‌استبل ولایت ببینید این یکی چه جوری داره حرص و جوش می‌زنه که بابا همة این رسواییا رو روی دایره نریزین، مردم به ریش نظام می‌خندن!
ایزدپناه عضو مجلس ارتجاع: کسانی که تریبون در دست دارند مواظب باشند موجب تضعیف ارکان نظام نشوند. بیان هر مطلبی به صلاح نیست. سبب بی اعتمادی مردم به نظام نشویم.
موشکاف:‌ وقتی اینا که توی یه باند هستن اینطوری به هم می پرن، معلومه که روزنامه های باند مغلوب هم بل می گیرن و اسم وعده ها و خالی‌بندیای دولت خبیثی رو میذارن قمپز هاهاها.
‌ می دانم این عرایض من با سخنان وزیر نفت که از رشد فروش نفت و سرازیر شدن ارزهای نفتی خبر داده همخوانی ندارد ولی بنده براساس درد مردم می‌نویسم نه قمپز مسئولان.
موشکاف: بعله رفقا تقلاهای عظما برای یکدست شدن نظامش بدجوری به خنس خورده و عظما تو سرازیری رپتو پتو شدن داره کله معلق میزنه. هاهاها. مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۷فروردین۱۴۰۰ ـ معلوم نیست تو نظام چه اتفاقی افتاده که هی وعده کشکی دانش بنیان میدن
وقتی آخوندها طوفان درو می‌کنند
لطفا به اشتراک بگذارید: