موشکاف ۲۰فروردین۱۴۰۰ ـ علم‌الهدی تو جمعه بازار، جیغ می‌کشید که نزدیک بود اون وسط غش کنه

علم‌الهدی تو جمعه بازار، طوری از ترسش جیغ می‌کشید و جلز و ولز میکرد که نزدیک بود اون وسط غش کنه ـ موشکاف ۲۰فروردین۱۴۰۰
موشکاف: دوستان سلام! رفقای عزیزم سلام! دیروز این علم الهدی طوری تو جمعه بازار، از ترسش همچین جیغ می‌کشید و جلز و ولز می کرد که که نزدیک بود اون وسط غش کنه. خودتون ملاحظه کنید:

علم الهدی: چه‌میکند شورای عالی مجازی؟ این ارتباطات پهناور در کشور با این دروازه عظیمی که به روی دشمن باز شده که دشمن با همه قدرت بیاید در این فضا فعالیت کند این چه می کند؟ چرا بایستی اینجوری آرام بگیرند؟ تا کجا می‌خواهید دشمن برسد؟ می‌خواهید دشمن دیگر چه کار کند تا شما به فکر بیفتید این فضای مجازی را اصلاح کنید و این جریان ولنگار رسانه‌ای را جلوی آن را بگیرید و این مجلس و دولت باید بیایند با همه قدرت مسئولین بایستند بابا خطر هست دشمن آمده تا بیخ گوش ما نه! دشمن آمده تا حلق ما همه چیز ما را گرفته و همه چیز دارد می گیرد ولی شما امروز و فردا می‌کنید.
موشکاف: تازه کجاشو دیدی؟ بیخ گوش و حلق که سهله، کل اعضاء و جوارح نظامتون رو می زنن رپتو پتو می کنن. هاهاها
حسینی بوشهری: اول به ترور شخصیت روحانیت دشمن می پردازد روحانیت را در چشم و نگاه مردم نا زیبا جلوه می دهند تمام مشکلات را دشمن به گردن روحانیت می‌گذارد!...
هر کسی عمامه به سر است او را مقصر می‌دانند اول ترور شخصیت می‌کنند زمینه در جامعه که آماده شد فضا که آماده شد شخص را ترور می کنند اینکار دشمن هست از اول بوده

موشکاف: هر بلایی بوده سر ملت آوردین، له و لورده کردین، غارت کردین، کشتین، باد کاشتین، بفرمایین حالا طوفان درو کنین، حاجی سوراخ موش چنده؟ اگه فکر می‌کنین دوربین و پاسدار و امنیتی نجات‌تون می‌ده بفرمایین!
آخوند مروی: همین یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ما تجهیزات خریدیم فقط برای مسائل امنیتی زائرین اینها معلوم می‌شود یک جای کار ایراد داشته که این اتفاق افتاده اگر این امکانات نبود اگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی که شب و روز دارند این جا زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند نبود ما هر روز یا هر هفته یا لااقل ماهی یک بار با یک چنین صحنه های تلخی مواجه بودیم.
موشکاف:‌ همه رو ول کن اون جمله آخرش رو بچسب! میگه اگه صد میلیارد خرج نمی کردیم، اگه قدم به قدم پاسدار و امنیتی نمی‌چیدیم هر روز همین بساط بود. اما عظما باید بدونه که صد میلیارد که هیچی اگه هزار میلیارد دیگه هم خرج امنیتش بکنه کاری از پیش نمی بره. دور دور رپتو پتیناس. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۸فروردین۱۴۰۰ ـ دوستان بیاید ببینیم نظام ولایت به چه روزی اوفتاده
آخوند علم‌الهدی: بابا خطر هست دشمن آمده تا بیخ گوش ما
لطفا به اشتراک بگذارید: