موشکاف ۲۲فروردین۱۴۰۰ ـ سر عظما تو خمره اتمی گیر کرده و بیرون بیا هم نیست

سر عظما تو خمره اتمی گیر کرده و بیرون بیا هم نیست ـ موشکاف ۲۲فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام دوستان! سر عظما تو خمره اتمی گیر کرده و بیرون بیا هم نیست. آخوندا و پاسدار اونچنان گاوگیجه ای گرفتن که خودشون هم نمی دونن چه غلطی میخوان بکنن. از یه طرف خبیثی معرکه گیری راه می اندازه و به اسم روز فناوری هسته ای از این قمپزها در می کنه:‌
آخوند رئیسی: برای چند صدمین بار اعلام می کنیم که فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران صلح آمیز است و عدم پذیرش آنها هرگز باعث توقف کار ما نخواهد شد. در مذاکرات هسته ای نیز حتی یک گام از حقوق ملت ایران عقب نشینی نخواهیم کرد. جمهوری اسلامی ایران مذاکرات را ترک نکرده و آن را متوقف هم نمی کند اما راهبرد ما همان راهبردی است که مقام معظم رهبری اعلام کردند.
موشکاف: هاهاها کدوم راهبرد؟ عظما خودش هم مثل چی تو گل کرده! از یه طرف میگه مذاکرات رو ترک نمی کنیم از اون طرف میگه از اتمی هم عقب نمی شینیم. پس چه غلطی میخوای بکنی؟! از اون طرف پاسدار خالیباف هم اینجوری برای مذاکره موس موس می کنه:‌
پاسدار قالیباف: اکنون امیدواریم که سرمایه گرانقدر دانش و فناوری پیشرفته هسته ای همراه با مذاکره خوب، توافقی خوب را برای انتفاع اقتصادی مردم ایران رقم بزند.
مذاکرات هسته‌ای باید به حصول منافع تضمین‌شده، پایدار و ملموس اقتصادی برای آحاد ملت شریف ایران منجر شود.
موشکاف: هاهاها اون میگه عقب نشینی نمی کنیم. این میگه منافعمون باید تضمین بشه ولی هیچکدومشون نمیگن که این منافعشون چیه؟ اون خط قرمزی که ازش کوتاه نمیان چیه؟ اما با یه ذره موشکافی معلومه که داستان گیر کردن سپاه توی لیست تروریستیه هاهاها. حالا دو جمله هم از زبون باند مغلوب بشنوید که اینطوری به روز فناوری هسته ای عظما لگد می زنن و بابا گیجیم، سردرگم‌ایم و خودمونم نمی‌دونیم چه غلطی می‌خوایم بکنیم:


سردرگمی در احیای برجام در آستانه روز فناوری هسته‌ای...حقیقت این است که مذاکرات هسته‌ای دچار رکود آشکار شده و توضیح مشخصی برای آن ارائه نمی‌شود. .. مردم ایران از این بازی مذاکرات و امیدهای واهی آن به‌طرز خطرناکی دچار بی‌تفاوتی شده‌اند و تصور می‌کنند در مذاکرات هرطور شود، به نفع آنها نخواهد بود و شرایط آنها نه‌تنها به‌سوی بهبودی نخواهد رفت که به‌سمت وخیم‌تر‌شدن اوضاع پیش می‌رود.
موشکاف: ملاحظه کردید دوستان؟ مقر میان که مذاکرات هر طور بشه، تحریم بمونه یا تحریم لغو بشه، هیچی جز گرونی و فقر و گرسنگی به مردم نمی‌رسه! اما بندة موشکاف هم می‌خوام اضافه بکنم که با برجام، بی‌برجام نظام نداره فرجام!
هاهاها. مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۱فروردین۱۴۰۰ ـ این روزا آخوندا امنیت می پوشن، امنیت میخورن، امنیت گاز میزنن
درجا زدن برجام و بلاتکلیفی آن
لطفا به اشتراک بگذارید: