موشکاف ۲۳فروردین۱۴۰۰ ـ ۲۵۰ نفر از سگ و سیله‌های عظما تو استبل مجلس یه بیانیه دادن

۲۵۰ نفر از سگ و سیله‌های عظما تو استبل مجلس یه بیانیه دادن ـ موشکاف ۲۳فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام رفقا! امروز باز هم میخوایم از دست و پا زدنهای عظما تو باتلاق برجام بگیم. مجلس و دولت و خلاصه هرکی از راه میرسه یه زوری میزنه شاید سر گاو ولایت رو از تو خمره در بیاره اما به جایی نمیرسن. ۲۵۰ نفر از سگ و سیله های عظما تو استبل مجلس بیانیه دادن و لیست درخواستهاشون رو نوشتن که آمریکا باید ال بکنه و بل بکنه:
لذا در مذاکرات جدید لازم است آمریکا تضمین قانونی دهد که از برجام خارج نمی‌شود
لازم است تضمینهای لازم به شکلی اخذ شود که در صورت ورود آمریکا به برجام، مکانیسم ماشه به بهانه های مختلف اعمال نخواهد شد.
تصویب و اعمال تحریمهای جدید ممنوع گرددو قید گردد که تحریم‌های برداشته شده مجددا وضع نخواهد شد
جمهوری اسلامی ایران به هر کشوری و به هرمیزانی که مورد توافق طرفین قرار می گیرد نفت صادر کند و از طریق سیستم بانکی مبالغ مربوطه را دریافت نماید.
انتقال منابع و منافع مالی جمهوری اسلامی ایران از جمله منابع حاصل از فروش نفت و منابع بلوکه شده و مسدود شده از همه کشورها؛ حق جمهوری اسلامی است
موشکاف: هاهاها...بعله اینا آش رو با جاش میخوان. حالا سئوال اینه که پس چرا این مذاکرات هنوز رو هواس؟ حالا جواب عبدل مبدلیان رو بشنوید:
پیشنهاداتی رو طرف آمریکایی مطرح می کنه که در تعارض با برخی از بندهای متن هست و در حوزه لغو تحریم ها هم خارج از مذاکرات علاقمندند شروط جدیدی مطرح بکنند و اعمال بکنند.
طبعا جمهوری اسلامی روی خطوط قرمز خودش ایستاده و خواهد ایستاد.
حتی آمریکاییها روی زمین هنوز اقدامات مثبتی رو انجام ندادند
موشکاف: هی می شینه بلند میشه میگه خطوط قرمز اما نمیگه این خط قرمز چیه؟ از اینکه روی زمین باید چیکار کنه هم چیزی نمیگه. اما الآن دیگه همه میدونن که داستان داستان سپاه قدس و لیست تروریستیه. آخوند طمعکار میگه هم سپاه باید از لیست دربیاد هم سپاه قدس، طرف حسابهاش هم میگن وایسا گفتیم واست بسازن.
در این شرایط گفته می‌شود که ایران با پیشنهاد طرح آمریکایی مبنی بر در تحریم‌ نگه داشتن سپاه قدس به جای مجموعه سپاه مخالفت کرده است. این را دیروز رویترز از قول یک دیپلمات ایرانی اعلام کرد و نوشت: «تهران پیشنهاد ایالات متحده برای قرارگیری نیروی قدس سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی را در ازای حذف سپاه از لیست سازمان‌های تروریستی رد کرد.»
موشکاف: خلاصه سر عظما لای منگنه اس. از یه طرف تحریما داره فشارش میده از اون طرف نمیخواد از جفتک پرونی توی منطقه کوتاه بیاد. حالا باید دید عظما کدومش رو انتخاب می کنه. بگذریم از اینکه از هر طرف بره رپتو پتینا ردخور نداره. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۲فروردین۱۴۰۰ ـ سر عظما تو خمره اتمی گیر کرده و بیرون بیا هم نیست
نامه ۲۵۰تن از اعضای مجلس ارتجاع برای احیای برجام به رئیسی جلاد
لطفا به اشتراک بگذارید: