موشکاف ۲۷فروردین۱۴۰۰ ـ نظام ولایت فقیه نگو، فیلم پدر خوانده بگو! همینجوری مافیا پشت مافیا

نظام ولایت فقیه نگو، فیلم پدر خوانده بگو! همینجوری مافیا پشت مافیا ـ موشکاف ۲۷فروردین۱۴۰۰
موشکاف: سلام به همه دوستان عزیز و با مرام. نظام ولایت فقیه نگو، فیلم پدر خوانده بگو! همینجوری مافیا پشت مافیا. یعنی طوری شده که خودشون هم مجبور شدن مقر بیان و بگن نظامشون چه مافیابازاریه:‌
هر روز و هر شب، تعداد زیادی از ما قربانی مافیا می‌شویم. یکی قربانی مافیای خودرو و دیگری قربانی مافیای دارو و افعی‌های سیری ناپذیری که «مردن» را برای جامعه عادی کرده‌اند.
موشکاف:‌ بعله! حالا سئوال اینجاس که این عادی شدن همینجوری اتفاقی و الا بختکیه یا یه دستی پشتشه؟ اول بریم سراغ یکی از اعضاء استبل ولایت که آدرس کابینه خبیثی رو میده:
میبدی: اینکه رییس جمهور محترم چند روز قبل می آیند و اعلام میکنند که ما یک مافیای بسیار قوی را در حوزه تجهیزات پزشکی و دارویی داریم که قوی ترین مافیا هست و دولت سیزدهم دست اونها را از این حوزه کوتاه خواهد کرد این فرمایشی بود که اخیرا رییس محترم جمهور مطرح کردند ببینید وقتی ما کلمه مافیا بکار می بریم یعنی یک جز این مافیا باید دولت باشه اگر دولت نباشه که دیگه مافیایی اتفاق نمی افتد.
موشکاف: اگه یکی به علم موشکافی مسلط نباشه بعد از شنیدن حرفای این طرف با خودش میگه عجب بابا! اینا چرا دولت خبیثی رو سیبل کردن؟ مگه نمی گفتن این دولت محرومانه؟ مگه رئیسی رو خود عظما روی کار نیاورده؟‌ پس چرا مافیامالیش می کنن؟ بیاید یه نگاهی به روزنامه سپاه بیاندازیم تا نکته موشکافانه اش رو عرض کنم خدمتتون:
فقط در یک روز این خبر‌ها را در کانال‌های خبری می‌توان خواند: «دام تولید داخل زیادتر از نیاز است، ولی مافیای گوشت اجازه ارزان‌شدن نمی‌دهد»، «مافیای خودرو مانع پیشرفت این صنعت است»، «مافیای دارو اجازه نمی‌دهد یارانه به دست بیمار برسد». حتی دیروز کسی از «مافیای دانش‌بنیان‌ها» یاد کرده بود! بقیه انواع مافیا‌ها که مثل نقل‌و‌نبات در دهان مردم و کارشناسان است... هیچ مافیایی بدون نفوذ در بدنه دولت‌ها موفق نبوده است. در سه دهه گذشته هرگاه با مسئولی درباره این پشت پرده‌ها مصاحبه داشته‌ام، بلافاصله و بدون مقدمه گفته است «مافیا خود مدیران دولتی هستند!» مثلاً «مافیای کنکور در خود ساختمان وزارت آموزش و پرورش است» یا «مافیای خودرو در خود وزارت صنعت است».
موشکاف: نکته موشکافانه اش اینجاس که پاسدارا به فرموده عظما میخوان دولت رو بدن جلو تا هم مافیای اصلی یعنی خود عظما و سپاه رو درببرن هم اینکه خبیثی باقیمونده دولت قبلی رو قلع و قمع کنه. اما الآن شما به بچه ۱۰ ساله هم بگی مافیا انگشتشو می گیره سمت عظما و سپاه. این برگا خیلی وقته سوخته! دور دور رپتو پتینا کردن پدرخوانده و مافیاهاشه. مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۶فروردین۱۴۰۰ ـ عظما هرچی سگ و سیله داشت جمع کرد تا با چاخان درمانی بهشون روحیه بده
این مافیا کیست و کجاست/پشت‌پرده‌ها چه کسانی هستند؟
لطفا به اشتراک بگذارید: