موشکاف ۲۹فروردین۱۴۰۰ ـ این روزا روزای بزبیاری عظماس

این روزا روزای بزبیاری عظماس ـ موشکاف ۲۹فروردین۱۴۰۰
موشکاف: دوستان سلام! رفقای خوب موشکاف سلام! این روزا روزای بزبیاری عظماس. این همه نظامشو سلاخی کرد تا خبیثی رو از صندوق دربیاره و نظاموش یه دست کنه حالا بیا ببین که تو استبل ولایت چه قشقرقیه که سگ صاحابشو گم می‌کنه و چه سیخ و سمبه هایی به خبیثی می زنن:

علیزاده: تورم افسارگسیخته، گرانی سرسام آور و مهارنشدنی، قیمت انواع کالاها و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مخصوصا برای حوزه درمان و داروهای وارداتی زندگی مردم را بشدت تحت تاثیر قرار داده است و فشار مضاعفی بر اقشار آسیب پذیر به وجود آورده است که می طلبد تیم اقتصادی دولت ضمن بازنگری برنامه ها و سیاست های خود سریعا در این خصوص چاره اندیشی کند.
موشکاف‌: هاهاها اولا که این خبیثی اصلا مغزی نداره که بخواد اندیشه کنه ثانیا کدوم چاره؟‌ اونکه ولی فقیهشه مثل دراز گوش تو گل گیر کرده چه برسه به این کلاس شیشی هاهاها.
رضوانی:‌ اراده ای وجود دارد که چهار سال دوران ریاست جمهوری شما در فضای انتخاباتی باقی بماند اقای رییسی خرد حاکمیتی ایجاب میکند به اطرافیان خودت اعتماد مطلق نداشته باشی
موشکاف:‌ منظورش اینه که بابا از این ادا و اطوارها و عکس انداختن و دوره گردی های مسخره دست بردار و یه غلطی بکن. حالا اینا که خوب بود. بشنوید از این یکی که راست راست خبیثی رو به پس گرفتن رأی اعتماد تهدید می کنه:
بدری: تن نحیف مستضعفان تاب تحمل این گرانیها را ندارد نمی شود با کوچکترین تنش شایعه و حرف و حدیث قیمتها به پرواز در ایند مجلس با حسن نیت کابینه را حمایت کرد اما نشانه های تحول مثبت بویژه در عملکرد تیم اقتصادی دولت دیده نمی شود پیش از اینکه مجلس در رای اعتماد خود تجدید نظر کند به وزرای خود هشدار دهید در عمل به وعد ها و برنامه هایشان جدی تر شده و ابتکار عمل را از دلالان بگیرند

موشکاف: همه ترس و جلز و ولز کردن اینا از آخر و عاقبت نظامشونه. همه شون خوب میدونن که چه طوفانی تو راهه و به همدیگه هشدار میدن:
‌ رویکرد جدید دولت در مقابل اعتراضات، می‌تواند خشم معترضان را دامن بزند، چراکه موضع جدید دولت در قبال اعتراضات صنفی و معیشتی، سکوت ناشی از بی‌تفاوتی یا صدور احکام قضایی سنگین با برچسب‌زنی‌های خلاف واقع است .... دولت با چالش جدی برای درآمدزایی و بهبود وضعیت زندگی جمعیت آسیب دیده و دهک‌های اقتصادی ناتوان کشور مواجه است.
موشکاف:‌ خلاصه کلام اینکه رشته های عظما برای یکدست کردن نظامش پنبه شده و آخرین برگش که رئیسی باشه همین اول کاری جزغاله شده. وقتی آخرین برگ جزغاله بشه معنیش چیه؟یکی از روزنومه‌ّای خودشون پرسیده بود که خب بعدش چی؟‌هاهاها...بله..یعنی رپتو پتینا. مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۸فروردین۱۴۰۰ ـ حتما خیطی بالا آوردن اخیر وزیر خارجه خبیثی رو شنیدید
تبریز- ائل‌گلی (استخر شاهگلی)، پخش شعارهای سرنگونی، مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی، نه شاهچیم نه شیخچی، ملتچی‌ام ملتچی - دوشنبه‌شب ۲۹فروردین
لطفا به اشتراک بگذارید: