موشکاف ۳۰فروردین۱۴۰۰ ـ تو نظام معلوم می‌شه اون پشت مشتا حسابی دارن خرخرة همدیگه رو می‌جون

تو نظام معلوم می‌شه اون پشت مشتا حسابی دارن خرخرة همدیگه رو می‌جون ـ موشکاف ۳۰فروردین۱۴۰۰
موشکاف:‌ رفقا سلام. ایشالا هر چی بدی بدتریه از شما دور باشه و همش بخوره تو سر عظما و آخوندا و پاسدارا که خورده! دیروز گوینده پشم شیشه خامنه ای همچی با آب و تاب اومد و از نشست صمیمی دولت و مجلس تو نظام ولایت خبر داد که معلوم می‌شه اون پشت مشتا حسابی دارن خرخرة همدیگه رو می‌جون.
گوینده:‌در نشست صمیمی دولت و مجلس راههای حل مشکلات مردم. افزایش همکاری دو قوه بررسی شد.
موشکاف‌:‌ هاهاها اما بعدش خبیثی شیش کلاسه اومد و یه چیزایی رو لو داد، عنایت بفرمایین:
رئیسی: امروز بنده به دولتم گفتم مطلقا دچار حاشیه ها نشید و ما دولت رو اجازه نخواهیم داد دچار حاشیه ها بشه. مشکلی که دولتهای پیشین مجلسهای پیشین این گفت اینطور. اون گفت اونطور بدم. اینا ما رو گرفتار خواهد کرد.
موشکاف‌:‌ هاهاها این حاشیه ای که خبیثی ازش حرف میزنه منظورش همون جنگ و دعواهای سگ و سیله های عظماس حالا ببینیم خالیباف تو این جلسه چی گفت:
قالیباف: ما فهرست بلند بالایی از مشکلات داریم جسارت باید داشته باشیم و با درایت برای برون رفت از این شرایط با همدلی بریم سراغ هم افزایی و این تصمیمات رو بگیریم.
موشکاف: هاهاها همدلی و هم افزاییت رو بذار در کوزه آبشو بخور. گند همدلی‌تون طوری دراومده که روزنامه های خودتون هم مجبور شدن مقر بیان:‌
یکدستی حاکمیت هیچ اثری در روند پیشبرد امور و مملکت‌داری آقایان نداشته است! .. اختلافات بروز کرده و رو به تزاید دولت و مجلس همسو است! چنانچه در همین کمتر از یک سالی که از عمر دولت رییسی گذشته در چند مورد شاهد تقابل مجلس و دولت بودیم. ... آنچه در این مرحله واضح و قابل تامل است همین اختلاف بین دولت و مجلس است که روزبه‌روز بیشتر شده و اگر با همین فرمان پیش برود احتمالا نتایج خوبی نخواهد داشت.
موشکاف:‌ از قضا به نظر بندة موشکاف، حتماً نتایج خوبی خواهد داشت! البته برای مردم ایران، شاهد عرض بنده، همین صحبتی که الان می‌شنوید.
ابراهیمی: هر گاه مرکز آمار ایران، جدول آمار بیکاران کشور و شاخص فلاکت را منتشر می‌کند و قدرت خرید هر یک از استان‌ها را به نمودار می‌کشد، عرق شرم بر پیشانی ام نقش می‌بندد!!! این شرم بر مسئولانی باد که صدای حق طلبی و مطالبه خواهی مردمان این دیار را نه می بینند و نه می شنوند. شرم بر همه کسانی که در سیه روزی و شور بختی این استان نقش داشته و نقش دارند.
موشکاف: نشست صمیمی و خیمه شب بازی همدلی و هم افزایی هیچ دردی از این نظام لکنتی دوا نمی کنه. خلاصة کلام اینه که بادکنک نظام یکدست، ترکیده و عظما هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه. هاهاها. مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۹فروردین۱۴۰۰ ـ این روزا روزای بزبیاری عظماس
آمارسازی و مقصر تراشی، راه‌کار اقتصاد آخوندی

لطفا به اشتراک بگذارید: