موشکاف ۵اردیبهشت۱۴۰۱ ـ سگ و سیله های عظما تو جمعه بازار ولایت فقط هارت و پورت میکنن

تو روزایی که نظام از هر طرف زیر ضربه. سگ و سیله های عظما تو جمعه بازار ولایت فقط هارت و پورت میکنن ـ موشکاف ۵اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام خودم. دم همگی گرم! تو روزایی که نظام از هر طرف زیر ضربه. سگ و سیله های عظما تو جمعه بازار ولایت به جز هارت و پورت هیچ غلط دیگه ای ندارن که بکنن هاهاها:

آخوند همدانی: دشمنان را از سپاه عصبانی کرده و تا می توانند بر تخریب و تضیعف و تحریم این مجموعه انقلابی تلاش دارند تا جایی که اعلام کردند سپاه یک سازمان تروریستی است اینجا هم پیش آمدند در گام اول انقلاب نقش سپاه کاملا روشن و قابل تقدیر است کارهایی از قبیل دفع تهدیدها خنثی سازی فتنه ها ایجاد بازدارندگی کادر سازی ظرفیت سازی تولید سرمایه دیده بانی از گفتمان انقلاب صدور انقلاب به منطقه!!
موشکاف: هاهاها بپا یه وقت نچای! کادرسازی و صدور انقلاب به منطقه یه من چنده؟‌ فعلا درزهای عبای عظما رو بچسب که دشمن تا حلقش نفوذ کرده:‌
آخوند: تو یک عرصه دنبال کشف منافق نباشیم فقط تو مسایل امنیتی دنبال کشف منافق نباشید کمینگاههای گوناگونی دارند که می خواهند ضربه بزنند یعنی هر ضربه ای که بتوانند ضربه بزنند
مجری: همه عرصه ها محل نفاق است...
موشکاف: دد دی دی دی. این همه سال بگیر و ببند راه انداختید حالا میگید همه عرصه ها محل دشمنای نظامه؟‌ خب حالا این دشمنایی که میگی کیان؟ کجان؟:
آخوند:‌ خلاصه من میخواهم بگم آقا نگران ضد انقلابها نباش نگران کسی که همیشه میگه شاه خوب بود نگران او هم نباشیم نگران کسی باشید که داره با ادبیات ایران یا منافع انقلاب حرف میزنه بخش نظارتی باید تو انقلابیها فعال بشوند نه تو ضد انقلابها
نظافت: سازمان مجاهدین خلق رجوی و اینها
موشکاف: بعله... باید هم نگران باشید. تازه کم نگرانید... به همین زودیا نگرانی‌تون می‌شه گرونی سوراخ موش!. پس بهتره به جای قمپز در کردن فعلا قاچ زینو بچسبی چون اوضاع خیلی خرابه هاهاها:
آخوند نکونام:‌ البته دشمن هم خیلی داره چه دشمنان خارجی و چه بعضی از این منفعلان داخلی که همزبان با بیگانه و همزبان با مستکبرین با اونها همراهی میکنند و تحریم سپاه را میخواهند و خانه نشینی سپاه را میخواهند و گوشه گیری سپاه را میخواهند و چه بسا در دل شان نابودی سپاه را بخواهند.
موشکاف‌:‌ ببینید کار به کجا کشیده که یه عده تو خود نظام، آرزوی نابودی سپاهو دارن. هاهاها راستی عظما با این اوضاع آش و لاش چه غلطی میخواد بکنه؟ هاهاها... این اگه از نشونه های رپتو پتینا نیست پس چیه؟ مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۴اردیبهشت۱۴۰۱ ـ ببینید عنتر ولایت چه سیاه بازی ای واسة لوطیش راه انداخته
نمای روز ـ آماده‌باش خامنه‌ای و بحران «صیانت»
لطفا به اشتراک بگذارید: