موشکاف ۶اردیبهشت۱۴۰۱ ـ این موشکافی رو با یه درود داغ داغ به کانونهای شورشی شروع می کنیم

این موشکافی رو با یه درود داغ داغ به کانونهای شورشی شروع می کنیم ـ موشکاف ۶اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام موشکاف! این موشکافی رو با یه درود داغ داغ به کانونهای شورشی شروع می‌کنیم که دوباره زدن سایتای عظما رو لت و پار کردن و دل همهٔ کشاورزا به‌خصوص کشاورزای اصفهان رو خنک کردن! هاهاها:



موشکاف: به به. . دمتون گرم که گل کاشتید. حالا برای این‌که به‌صورت دستجمعی به ریش عظما بخندیم بیاید به حرفهای روز قبل سخنگوی وزیر خارجه‌اش گوش کنیم که شاخ و شونه‌ی سایبری می‌کشید و می‌گفت همه چی تحت کنترله.

‌خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم ـ ۵اردیبهشت ۱۴۰۱

در خصوص حملات سایبری به جمهوری اسلامی ایران متأسفانه این حملات به‌طور روزانه بعضی روزها تا چند هزار حمله سایبری به تارنماها به پایگاهها به مؤسسات به وزراتخانه‌های مختلف در ایران صورت می‌گیرد ما به‌طور نزدیک این موضوع را با گروه اقدام سریعی که در جمهوری اسلامی وجود دارد هم مقابله می‌کنیم هم پیگیری می‌کنیم مرکز ملی فضای مجازی هم این موضوع را همواره در دستور کار قرار داده آنچه که دیشب اتفاق افتاده چیزی جدا از همه چند هزارتایی که طی همین روزهای اخیر بوده نیست.

موشکاف: هاهاها بنازم به کانونهای شورشی که چرت این یارو و چرت عظما و سگ و سیله هاشو حسابی پاره کردن. هر چقدر میخوان فیگور بگیرن و بگن همه چی تحت کنترله باز هم کانونهای شورشی وارد میشن و حالشونو می‌گیرن. اون وقت مجبور میشن اینطوری داد و قال کنن:


آخوند مهدی‌نژاد امام جمعه خامنه‌ای در رضوانشهر ـ ۲اردیبهشت ۱۴۰۱

ما نسبت به بی‌مدیریتی فضای مجازی و بی‌صاحبی این فضا واقعاً گله داریم اگر مسئولان دولتی و مجلس فقط به یک مطلب و دغدغه حضرت آقا توجه داشته باشند حل است آقا فرمود فضای مجازی قتلگاه جوانان است خب آقایون برای این قتلگاه چه کار کردند؟

موشکاف: بدبختی عظما که یکی دو تا نیست. اعضاء مجلسش به قدری از ملت می‌ترسن که مجبور شده آخوندا رو بفرسته وسط تا اینجوری بهشون دل بدن:

‌آخوند اراکی عضو شورای عالی حوزه خطاب به اعضای مجلس آخوندی ـ ۳اردیبهشت

شجاع باشید و از هیاهوی دشمنان به دل هراس راه ندهید، جو سازیهای منافقان در شما اثر نکند و آنچه را که مصلحت ملی جامعه ماست و آنچه را که موافق با احکام شرع است، آنچه را که تضمین کننده حمایت و صیانت از مقدسات ملی و مقدسات دینی ماست، همان را تصمیم بگیرید
موشکاف: بله رفقا... واسه همینه که آخوندا این‌قدر از فضای مجازی می‌ترسن. چون دشمنای نظام رخنه می‌کنن میزنن سایت و مایت و سامانه و مامانه شون رو خط خطی می‌کنن. بعد خبراش تو فضای مجازی می‌پیچه و تور اختناق عظما رو سوراخ سوراخ می‌کنه هاهاها. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۵اردیبهشت۱۴۰۱ ـ سگ و سیله های عظما تو جمعه بازار ولایت فقط هارت و پورت میکنن
سایتها و سامانه‌های وزارت موسوم به جهاد کشاورزی رژیم تسخیر شد
لطفا به اشتراک بگذارید: